sabuser Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Beste leden, Bij deze wil ik jullie waarschuwen dat deze ontvanger brandgevaarlijk is. Na een reparatie waarbij de ontvanger steeds opnieuw rebooten enkele maanden geleden ging deze verleden week opnieuw defect (zelfde euvel/ging weer constant rebooten) en uiteindelijk zelfs roken. Ik kon de ontvanger met moeite uitkrijgen (via het knopje aan de achterzijde) om erger leed in mijn huis te voorkomen. Daar de winkel waar ik de ontvanger mij geen reparatiebon heeft gegeven (ze waren aan het verhuizen toen ik hem ophaalde) heb ik nu zelfs een dubbel probleem.
muppet Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Als alles wat een keer de fik in is gegaan op het internet zet heb je niks meer thuis staan Maar toch bedankt voor de waarschuwing vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Gast kannietwaarzyn Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 ja als de reparatie niet goed word uit gevoerd kan elke ontvanger in de brand vliegen. bij mij staat hij al een jaar of 10 werkend op zolder . --------------------------------------- johan
sabuser Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Geplaatst: 21 november 2012 Als alles wat een keer de fik in is gegaan op het internet zet heb je niks meer thuis staan Maar toch bedankt voor de waarschuwing Ik heb heel veel electronica, maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt
muppet Geplaatst: 23 november 2012 Geplaatst: 23 november 2012 Eens moet de eerste keer zijn vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
sabuser Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Geplaatst: 27 november 2012 Eens moet de eerste keer zijn Hopen dan dat dat zoiets bij jouw gebeurt
theparasol Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Weet je wat veel brandgevaarlijker in huis is.... en daar is het al weer gauw tijd voor: de kerstboom! En vlak die kerststukjes ook niet uit, daar staat altijd zo gezellig een kaars te midden van de droge dennentakken te branden. Die tuner van je is hooguit een eenmalige rookgenerator geworden, kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent maar branden doet hij niet tenzij je hem overgiet met benzine!
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2012 Geplaatst: 28 november 2012 denk dat als je a ) zegt > moet je ook b ) nakomen. a ) het publiek verkonden dat er een dergelijk gevaar schuilgaat in een consumer apparaat b ) moet je laten testen anders maak je jezelf schuldig aan smaad. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
sabuser Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Geplaatst: 28 november 2012 (aangepast) denk dat als je a ) zegt > moet je ook b ) nakomen. a ) het publiek verkonden dat er een dergelijk gevaar schuilgaat in een consumer apparaat b ) moet je laten testen anders maak je jezelf schuldig aan smaad. ciao Ja en wat verder nog? 28 november 2012 aangepast door sabuser
Eduard07 Geplaatst: 29 november 2012 Geplaatst: 29 november 2012 Ja en wat verder nog? De volgende keer de Sab Ultimate Euro 95 nemen. Zit minder octaan in. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen