Ga naar inhoud


gemiste oproep op gsm,maar kan niet terugbellen wel sms'en.


Aanbevolen berichten

hi,

gisteren stonden er 2 gemiste oproepen op mijn gsm,een gsm nummer.toen ik dit zag,en probeerde terug bellen,stond er op oproep niet toegestaan.ik heb 2 verschillende kaarten geprobeerd,maar telkens oproep niet toegestaan.een berichtje ging wel,en kreeg een aflever rapport.nu ben ik wel een beetje bang of het nu een maffia nummer is of niet.

dit is/was gebeurt in belgie met een 0499 nummer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


het lijkt mij zo simpel

ik bel iemand en die iemand neemt niet op

--- is het belangrijk telefoneer ik nogmaals

--- is het onbelangrijk telefoneer ik die iemand niet nog eens

 

idem-dito gebeld worden

 

iemand belt mij en ik neem niet op

--- is het belangrijk telefoneert die iemand nogmaals

--- is het onbelangrijk telefoneert die iemand niet nog eens

 

de voicemail is het moderne antwoord apparaat - dat neem je voor lief of reageert na afluisteren

< je moet niet, maar kunt reageren op iemand die getelefoneerd heeft

< de kosten met gsm zijn al naar gelang jouw situatie te duur om terug te bellen

 

je kunt beslissen niet te antwoorden want de boodschap / bericht is reeds ontvangen

je wordt gevraagd te antwoorden maar dan nog heb je de beslissingsbevoegheid dat na te laten

je kunt de goedkope vorm van sms bericht gebruiken om te antwoorden ***

 

zo ook email

bij email wordt je ook wel eens gevraagd te bevestigen dat je dat bericht gelezen hebt

waarom moet ik bevestigen als het bericht mij niet betreft???

 

*** bij de sms is een heel ander oeuvre in communiceren en zeker geen goede communicatie

 

een en ander is een casus : willen weten <t.o.v.> casus : wil niet weten betreffende de communicatie.

die nog steeds bij het doorsnee onvermogen van consumenten en onjuist beheer klassieke gevallen van inbreuk op de privacy met zich brengt

dus ook misbruik van die communicatie aangaande de massale digitale mogelijkheden jouw geld uit je zakken te stelen.

 

antwoord nooit op een onbekend telefoontje / ze bellen als het belangrijk is terug

 

antwoord ook nooit per sms aan iemand die je niet kent, danwel archiveer die sms opdat je bij twijfel en discussie je antwoord kunt voorleggen

 

het protocol in de communicatie van: wie, wat, wanneer, en waar geschreven dan wel gemailed en/of ge sms't heeft is een doorn in het oog van alle veiligheidsdiensten en van jou als gebruiker in hoofdzaak

 

daar de maatschappij waar je het telefoon abo hebt afgesloten die data niet inzichtelijk maakt en/of houdt.

meer nog die verdienen aan de telefoon scams

 

 

 

ciao

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emails met leesbevestiging: ik lees wel maar bevestig nooit!

Wordt ik gebeld en ik ben in gesprek: laat maar rammelen.

Wordt ik gebeld en ik heb geen zin om op te pakken: laat maar rammelen.

Gemiste oproepen: ik bel maar 1 persoon terug en dat is mijn vrouw. De rest belt vanzelf wel terug als ze het zelf belangrijk genoeg vinden.

 

P.S. Ik krijg bijna nooit telefoon... gek huh ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...