Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gister de laatste VTI image op de Vu+ Uno gezet. Helaas de kanalenlijst daardoor verloren. Heb nu op een andere USB stick op vuplus/uno de nieuwste kanalenlijst gezet die ik op het duitse Vu+ forum heb gevonden. Krijg echter een foutmelding als ik de ontvanger uitzet. De usb stick insteek en vervolgens de ontvanger weer aanzet. De foutmelding gaat over een missend mountpoint. Wat doe ik niet goed? Zal volgende keer een backup maken via de Uno, dat is vast gemakkelijker, maar daar heb ik nu niets meer aan.

Geplaatst:

een kanalenlijst zet je der middels je netwerk op (dan heb je dat gemount en geklooi niet nodig

idereen kent dreamboxedit?

wel gebruik die daarvoor - moet je wel even het ipadres en het paswoord instellen bij de opties

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Zal het morgen proberen. Moet vanavond nog een bezoekje aan je woonplaats brengen. Zal vast met meer vragen komen, maar hoop dat de nieuwe kanalenlijst die geheel of gedeeltelijk al oplost.

Geplaatst:

Heb via de Vu+ een jou bekende kanalenlijst ingelezen. Zal de dreamedit later eens uitproberen. Zit nu in een verbouwing. Echter Ned1 en Ned2HD geven steeds blokjes. Ze staan op FEC en 2/3, Heb daar op de andere zenders geen last van. Kom er ook verder niets over tegen op deze site. Weet je misschien een oplossing?

Geplaatst:

Tja, had ik al gecontroleerd. Staat goed. Evengoed blokjes en weinig geluid. De andere zenders doen het wel goed en dan moet het geluid gelijk weer terug geschroefd worden. Denk toch aan een instelling, omdat het alleen Ned1 en 2 HD zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...