Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wavefrontier T90 is een schotel wat ik eerder ook had gehoord.

Moet ik met een T90 alle 10/11? LNB's gebruiken?

Als ik jullie reacties goed begrijp, heb ik dus 2 LNB's? nodig om zowel Canaldigitaal als de Turkse zenders mee te ontvangen, klopt dit?

liever drie omdat canal digitaal zenders heeft op de 23.5 en 19.2

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Bestaan er voor de T90 ook LNB houders voor 3 LNB's, hoor/zie alleen met 16 LNB houders waarvan ze of allemaal of sommigen zijn gevuld.

Daarnaast staat er op de site van Canaldigitaal de vu duo niet als erkend. Moet hier soms andere (niet gekeurde) software op ofzo?

• Moderator
Geplaatst:

Op de T90 zit een rails waar je naar believen LNB's op kunt monteren.

Er zijn gebruikers, die ASTRA 1,2 en 3 en eventueel Hotbird op die rails monteren.

Ikzelf heb 12 satelliet posities geinstelleerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb aan de gene met een schotel in mijn omgeving ook even rondgevraagd hoe zij het geregeld hebben.

1 schotel van circa 100cm (anders is het te zwak voor de Turkse zenders) met 3 lnb's (dus dat gene wat stevie-v ook aangaf.)

Echter wat ik bij hen niet snap en zij mij geen duidelijk antwoord kunnen geven is, is het volgende.

Zij zijn afhankelijk van hun internetverbinding. Dus hebben geen canaldigitaal kaartje of abonnement maar wel HD (NL) zenders en turkse zenders. Als internet er dus uitligt hebben zij geen tv-beeld. Is dit wel legaal vraag ik me af? en in hoeverre is dit betrouwbaar en is het beeld wel even goed als een officiele Canaldigitaal abo.

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb aan de gene met een schotel in mijn omgeving ook even rondgevraagd hoe zij het geregeld hebben.

1 schotel van circa 100cm (anders is het te zwak voor de Turkse zenders) met 3 lnb's (dus dat gene wat stevie-v ook aangaf.)

Echter wat ik bij hen niet snap en zij mij geen duidelijk antwoord kunnen geven is, is het volgende.

Zij zijn afhankelijk van hun internetverbinding. Dus hebben geen canaldigitaal kaartje of abonnement maar wel HD (NL) zenders en turkse zenders. Als internet er dus uitligt hebben zij geen tv-beeld. Is dit wel legaal vraag ik me af? en in hoeverre is dit betrouwbaar en is het beeld wel even goed als een officiele Canaldigitaal abo.

als zei een internetverbinding nodig hebben dan doen ze aan cardsharing daar mag hier niet over gepraat woren dat is illigaal. aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

als zei een internetverbinding nodig hebben dan doen ze aan cardsharing daar mag hier niet over gepraat woren dat is illigaal.

Kreeg gister ook een uitleg van een Ziggo monteur hoe je Poolse zenders kon ontvangen... (Ziggo biedt ze niet aan.) Ook daar viel snel het woord DreamBox en kijken via internet. Het is triest gesteld op deze manier...

Ziggo monteur was niet bij mij, kwam de aansluiting doen in een nieuw huis van kennis. Maar ik was er wel gelijk klaar mee. Schrik ook van het aanbod op diverse marktplaats site's. Zoek er eens op cccam... of eredivisie...

Geplaatst:

Kreeg gister ook een uitleg van een Ziggo monteur hoe je Poolse zenders kon ontvangen... (Ziggo biedt ze niet aan.) Ook daar viel snel het woord DreamBox en kijken via internet. Het is triest gesteld op deze manier...

Ziggo monteur was niet bij mij, kwam de aansluiting doen in een nieuw huis van kennis. Maar ik was er wel gelijk klaar mee. Schrik ook van het aanbod op diverse marktplaats site's. Zoek er eens op cccam... of eredivisie...

ik zeg niet dat het goed is, maar ik denk dat het meer mensen doen dan jij denkt.

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst:

Ff voor de duidelijkheid! Ben niet uit op cardsharing en wil dus op een normale (legale) manier NL + Turkse zenders ontvangen.

Maar nu weet ik dus dat ik niet naar hen hoef te luisteren, maar gewoon een T90 met 3 LNB's moet hebben (+ abo op Canaldigitaal) zijn er nog dingen waar ik nog rekening mee moet houden?

Geplaatst:

visiosat bigbisat of maximum E85 zijn daar specifiek voor.

Ook gewone schotels worden daarvoor gebruikt bv triax 78 en 88 maar in jouw geval zou ik voor een van deze 2 kiezen.

Zo'n T90 ziet er bovendien monsterlijk uit

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

visiosat bigbisat of maximum E85 zijn daar specifiek voor.

Ook gewone schotels worden daarvoor gebruikt bv triax 78 en 88 maar in jouw geval zou ik voor een van deze 2 kiezen.

Zo'n T90 ziet er bovendien monsterlijk uit

Om maar te zwijgen van de prijs.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

• Moderator
Geplaatst:

Beetje kort door de bocht.

Ik heb meerdere T-90 schotels geplaatst voor maar 3 posities.

Ze geven een riant signaal af met een behoorlijke signaal reserve.

Ze zijn toekomst zeker, even een LNB erbij zetten is zo gebeurd.

Door de nagenoeg verticale positie van de schotel geen problemen met sneeuw.

Monsterlijk? kwestie van smaak en gewenning.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen