Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Afgelopen weekend op zolder een oude Diablo Light 2.3 cam gevonden waar nog Stealth 2.54 op staat, heb hem jaren niet meer gebruikt.

Ik kan hem formateren en er Underworld opzetten of ik kan een Diablo 2 update uitvoeren en er dan Ipnosys opzetten.

Wat is de laatste stabiele Underworld versie voor de Diablo Light 2.3 aangezien ik diverse versies zie die alleen geschikt zijn voor de wifi versie?

Wil hem gaan gebruiken indien mogelijk i.c.m. een HD+ kaart voor de Duitse commerciële HD zenders of met een TNTSat kaart (versie 5) of het Franse Bis TV pakket op de Hotbird.

Welke kaart werkt het best en/of welke andere opties kan ik nog met die cam?

aangepast door LAX

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

• 3 weken later...

Geplaatst:

Hoi,

de franse zenders via astra=TNTsat of hotbird=Bistv of Fransat via atlanticbird zenden uit met viacess nieuwste codering met aparte extra codering via de chip.

Dus een dubbel laags decodering via de kaart lezer en via de chip. TNtsat werkt uitsluitend maar prima via diablo pro met ipnosys 037. De bis en fransat variant heb ik niet uigeprobeerd maar schijnen iets minder secuur beveiligd. Voor fransat heb je een aangepaste neotion cam nodig voor bis een ander type zie http://www.2galli.fr/boutique/liste_produits.cfm?type=15&code_lg=lg_fr&num=61. TNTsat is gratis mits je een goede kaart hebt te bestellen bij TNTsat.fr op frans adres!! Bistv kent abonnementskosten fransat moet je kopen met cam, dus deze opties zijn duurder

Probleem is wel dat deze diablo cam niet wil samenwerken met de powercam in topfield 7710pvr en humax icord. Bovendien met 2 cammen krijg je af en toe even een freeeze in het beeld . Gewoon even wachten en het loopt weer. Met 1 cam heb je dat niet.

Andere kaarten werken niet met TNTsat tenminste ik heb van alles uitgeprobeerd met trex, dragon,omega niks werkt

succes

Hein

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen