1pm Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Ik heb heb hier ubuntu draaien lts 10.04 wel met grafische omgeving nou heb ik het volgende als ie in slaapstand valt is ook de netwerkverbinding weg hoe schakel je dit uit ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
dorus43 Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Ik heb heb hier ubuntu draaien lts 10.04 wel met grafische omgeving nou heb ik het volgende als ie in slaapstand valt is ook de netwerkverbinding weg hoe schakel je dit uit ? 1pm Ik heb wel Linux Mint , maar waarschijnlijk is dat het zelfde. Onder prefererences-> Power Management kunt je dat instellen. Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
1pm Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Geplaatst: 10 december 2012 Ik zie nergens preferences of power management staat ik heb wel nederlands he kan je iets duidelijker zijn aub 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
marcel1970 Geplaatst: 22 december 2012 Geplaatst: 22 december 2012 Alle instellingen/Energie Suc6 "My next wife will be normal"
satencom Geplaatst: 22 december 2012 Geplaatst: 22 december 2012 Je moet even zoeken op deze regel ,Oplossingen voor 23 fouten (bugs) in Ubuntu Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen