Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, vorig jaar november hebben wij een Samsung UE40D6500 gekocht en dankzij duidelijke adviezen en goede hulp op dit forum gekozen voor een

Aston 1.07 versie 2.23 CI module met de oranje kaart van Canaldigitaal. Alles werkte goed, tot een paar maanden geleden.

We hebben een heel raar probleem: als we zenders zappen, gaat het beeld naar de volgende zender, er komt geen geluid, de tv schakelt uit en weer aan en we hebben goede ontvangst. Maar het rare is dat dit eigenlijk alleen op de publieke zenders is. :confused: En het maakt niet uit in welke volgorde we zappen, vooruit, achteruit, een zender overslaan, van de commerciele naar de publieke toe, het is altijd een publieke die raar doet. Van publiek naar commerciele omroep hebben we geen problemen en ook commerciele omroepen onderling niet.

Het gebeurt iedere dag, als de tv net aangezet is kunnen we nog zappen maar al snel is dat dus voorbij. We hebben de zenders al een aantal keren opnieuw laten zoeken en installeren en we hebben ook de Samsung up to date, dus dit zou niet de problemen moeten geven.

Kan het zijn dat de CI-module iets niet correct inleest of dat er ergens een sluiting is of zo?

Heeft iemand dit probleem ook meegemaakt en zo ja, hoe is dat dan opgelost?

Alvast dank voor alle wijze adviezen en hulp

Geplaatst:

een paar tips:

probeer iemand te vinden,die een ander type module heeft.als dit probleem verholpen is,dan zou ik naar de winkel gaan die deze aston verkocht heeft.

is het hetzelfde,dan zou ik gebruik maken van de 2 jaar garantie.

ik zou niet teveel doen,daar hij nog in garantie is.misschien heeft de tv verkoper diverse modulen liggen.bepaalden doen weinig moeilijk om een module te vervangen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...