Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een ultimo.

Wat ik graag anders zou willen zien is het uiterlijk van EPG (electronic programm guide)

Met de standaard geïnstalleerde EPG zie je (via multi EPG) meerdere zenders maar telkens alleen het huidige programma, je moet op een knop (next) drukken om het volgende programma te zien enz.

Ik zoek een EPG die meerdere kanalen laat zien en ook het huidige programma en de daarop volgende programma's in een tijdsbalk.

Weet iemand of dit mogelijk is?

Met een plugin in of andere software?

Geplaatst:

er zijn plugins voor het inlezen van de EPG data uit een internet source > EPGimport heet het op de VU met VTI image erop.

afhankelijk van het gebruikte image staan dergelijke plugins in de download feed bij applicatie beheer / software beheer.

welk image woont er in je receiver?

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

dan kun je xmltv plugin nemen (zo geloof ik heet die in Pli)

instellen welke providers je download, eenmaal manueel downloaden (duurt effe) en is je epg lijst mooi gevuld

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb sinds kort een ultimo.

Wat ik graag anders zou willen zien is het uiterlijk van EPG (electronic programm guide)

Met de standaard geïnstalleerde EPG zie je (via multi EPG) meerdere zenders maar telkens alleen het huidige programma, je moet op een knop (next) drukken om het volgende programma te zien enz.

Ik zoek een EPG die meerdere kanalen laat zien en ook het huidige programma en de daarop volgende programma's in een tijdsbalk.

Weet iemand of dit mogelijk is?

Met een plugin in of andere software?

iets langer op de info/epg toets drukken dan zou je ook grafische multi epg kunnen kiezen die laat meer zien , ook met timeline en heeft ook allerlei instellingen o.a dat die als 1e opstart bij druk op de epg/info toets en het aantal uren dat je vooruit wil kijken, zenderpicons erbij etc

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

enigma2-plugin-extensions-multiepgmv_20120711_all.ipk

is een heel prettige multi epg die snel werkt en dus niet zo'n molog is als cooltv guide.

kun je ook nog eens proberen.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

enigma2-plugin-extensions-multiepgmv_20120711_all.ipk

is een heel prettige multi epg die snel werkt en dus niet zo'n molog is als cooltv guide.

kun je ook nog eens proberen.

ciao

• Moderator
Geplaatst:

wat je ook kan doen is de cooltvguide installeren, die ziet er leuk uit, en doet denk ik precies wat jij wilt.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

dat doet de helemaal opnieuw opgebouwde Grafische multie epg van PLi ook, en razend snel, dus waarom extra dingen instaleren die alleen maar hetzelfde doen en nog verstorend kunnen werken ook

Geplaatst:
post-32439-0-36542700-1353851303_thumb.jpgdit is met de instellingen bij mij, je kunt van alles instellen, meer programmaregels, fonthoogte, time-line die je wil overzien, fullscreen zonder tvbeeld, met of zonder picons etc. te veel om op te noemen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...