Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Is er een Open PLI 3.0 welke ik kan gebruiken voor de DM800HD?

Wellicht is deze vraag al gesteld, maar ik kon niets vinden.

Geplaatst:

Nee, open pli 3.0 voor DM800HD maken ze niet ivb dat ze oude drivers gebruiken voor deze box.

De DM800HDse wordt wel 3.0 voor gemaakt, daar zijn wel nieuwe drivers voor.

Je kan wel 2.1 gebruiken, of kijken als je nieuwe image wilt van iemand gebruiken.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst: (aangepast)

Je kan wel 2.1 gebruiken, of kijken als je nieuwe image wilt van iemand gebruiken.

Dat gaat niet lukken, ik heb dat geprobeerd met een image van mijn DM8000 op een andere Dm8000, maar gelijk na de eerste opstart liep alles vast.de ene box startte gewoon niet op, en de andere wel die deed gewoon normaal. Dus er zit verschil in de boxen, hoe en waar moet je mij niet vertellen dat weet ik niet. Hier de link naar de laatste 2.1 van OpenPli http://downloads.pli-images.org/builds/dm800/OpenPLi-2.1-beta-dm800-20121124.zip

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Persoonlijk vindt ik OpenPLi een slechte image.

Mijn voorkeur gaat uit naar NewNigma.

en newnigma is dan minder slecht als openpli

hoe meer smaken hoe meer verschillen

maar voor ned is openpli denk ik het minst slechtse image ;) ;)

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Geplaatst:

Denk dat michel130 bedoeld van een andere image bouwer..

Ja ander image bouwer.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

en newnigma is dan minder slecht als openpli

hoe meer smaken hoe meer verschillen

maar voor ned is openpli denk ik het minst slechtse image ;) ;)

Alleen missen we steeds meer dingen als hbbtv,blindscan,netbrowser in pli als dm gebruiker. Dus word het toch wat anders zoeken helaas :(
Geplaatst: (aangepast)

Alleen missen we steeds meer dingen als hbbtv,blindscan,netbrowser in pli als dm gebruiker. Dus word het toch wat anders zoeken helaas :(

Die mis ik niet omdat die opties er nooit ingezeten hebben.

Ja dat is een bewuste keuze die ze gemaakt hebben, de image is ook een stuk kleiner dan de overige images die aangeboden worden, kijk maar eens naar de originele Dream image die werkt zo traag als een slak.

De OpenPLi 3.0 image zapt zo lekker snel en heeft ook behoorlijk wat geheugenruimte over voor het goed werken van b.v. de EPG van Rytec.

Grts.

aangepast door mobieltje
Geplaatst:

Bedankt voor alle reacties, een ding is me duidelijk geworden PLI 3.0 kan nite op de DM800HD, dat was uiteindelijk mijn vraag

Geplaatst:

Grote pluspunt van openPLi is voor mij de mooie ondertitels als het txt subs zijn.

Zou niet weten welke andere image dit doet.

Inderdaad de ondertitels en epg zijn gewoon top, het is gewoon een prachtig image. Vind het alleen jammer dat ik eerder genoemde dingen moet missen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...