KlmYYZ Geplaatst: 24 november 2012 Geplaatst: 24 november 2012 Ik probeer een aangemaakte map met inhoud te verplaatsen van de db naar een externe harde schijf, maar krijg steeds foutmeldingen, en via iDreamX op mijn Mac lukt het voor een tijdje en dan loopt het hele zaakje vast zowel op de Mac als mijn Dreambox , zou iemand mij kunnen helpen hiermee? Bedankt
satsean Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 Complete mappen overzetten zal niet gaan lukken. Dit gaat alleen met de web browser of Ftp programma's Je kan wel eerst de inhoud overzetten en daarna de lege map. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
KlmYYZ Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Geplaatst: 26 november 2012 Satsean thx voor je hulp, ik heb via Google en oudere berichten op deze site de bestanden kunnen overzetten, nogmaals bedankt!!
EBOR Geplaatst: 26 november 2012 Geplaatst: 26 november 2012 (aangepast) Je kan beter Filezilla (voor mac) gebruiken, is veel sneller dan de ftp van idreamx. Je haalt eerst de map naar de mac/pc en zet hem dan terug waar je hem wilt hebben. 26 november 2012 aangepast door EBOR DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
KlmYYZ Geplaatst: 16 december 2012 Auteur Geplaatst: 16 december 2012 Thx Ebor voor de tip. Werkt 10x beter!!
Gast Jeroensky Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 In filezilla het volgende instellen: Edit > Settings > Transfers > File Types > Default Transfer Type > Binary. Dan weet je zeker dat image gerelateerde files niet corrupt raken omdat ze als ascii verzonden worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen