greevels Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 Hoi ik heb recent een Vu-Ultimo gekocht, alles werkt naar tevredenheid maar wil graag vfd picons in mijn display hoe doe ik zoiets precies en is het wel mogelijk met Open Pli1 2.1 zo ja kan iemand mij beschrijven wat ik precies moet doen? bvd
Jan Ambers Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 Wat is een picon op TV? Bij ons drinken ze een (of meer) Picons...
Moderator wiz Geplaatst: 25 november 2012 Moderator Geplaatst: 25 november 2012 picons zijn de logo's van de zender waar je naar kijkt. Tegenwoordig met een Ultimo kan je die zelfs op je display zetten mits je image daar iets voor heeft geregeld, en mits je de picons kan vinden voor de zenders die je kan en wilt zien. Ik weet eigenlijk niet of pli daar al iets voor heeft, aangezien pli meestal images maakt die voor meerdere typen ontvangers moet werken, en picons op een Ultimo is echt iets specifieks voor een Vu ultimo meen ik. Je zou eens kunnen kijken of er in de plugin repository van pli iets te vinden is voor vfd picons? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
NEO_X Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 niemand die weet hoe dit werkend te krijgen is het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen