Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi kan iemand checken of Al Jazeera Sport HD 1 en 2 het doen.

frequentie: 11013 H 27500 2/3 .

Alles doet het bij mij behalve Al Jazeera Sport HD1 en HD 2 . 0%

Alvast Bedankt

Geplaatst:

Hoi kan iemand checken of Al Jazeera Sport HD 1 en 2 het doen.

frequentie: 11013 H 27500 2/3 .

Alles doet het bij mij behalve Al Jazeera Sport HD1 en HD 2 . 0%

Alvast Bedankt

komt hier binnen met 85%

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Ik heb ook geen signaal meer sinds vandaag. Gisteren nog een paar wedstrijden gekeken, maar vandaag niets. Overige JSC kanalen (1 tot en met 10 SD) doen het wel. Alleen HD1 en HD2 doen het niet

Geplaatst:

Hier kan je gewoon een abbo voor nemen, en daar ben ik gelukkig mee ook. Al gaan er geruchten dat vanaf volgend seizoen de kaarten wel aan de box worden geplakt (married).

Over dit probleem, heb ik ook eens eerder gehad, Hd 1 en 2 zitten in andere transponder, toendertijd dacht ik aan storen van signalen vanuit Iran. Maar lees er nu niks over...

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bij mij 89% beiden en de andere zenders hier ook. Heb er alleen geen enen moer aan, want zitten keurig dicht. Is hier niet helemaal zuiver, zeker? Of er moet een legaal abo op te nemen zijn, natuurlijk.

Gaan met de juiste sleuteltjes educatief open.

Geplaatst:

heb wel een vraag mbt de kanalen. heb een amiko alien 8900 dus alles loopt op oscam want op cccam kan het niet kreeg ik te horen ( heb het zelf nooit getest en weet ook niet hoe het moet)

maar krijg de zenders heel laat pas open de al jazeera hd en sdkanalen.

weet toevallig iemand hoe dat komt of ik iets moet aanpassen of toevoegen .

hoor het graag.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen