illusion1234 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Sommigen zullen zeggen, wees blij dat je niks hebt ontvangen... Maar eum, na een maandje kijken heb ik nog steeds geen factuur ontvangen ter betaling van mijn 12 maanden abonnement die ik jaarlijks betaal. Is dat normaal? Weet iemand wanneer je deze factuur ontvangt? Want er bestaat natuurlijk niks zoals gratis kijken of "ze zijn de factuur vergeten op te maken" ofzo. Er komt zeker miserie van als ik niet uitzoek wat er gaande is. En ik heb geen zin om het beeld plots op zwart te krijgen... Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
illusion1234 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Geplaatst: 27 november 2012 Niemand die de gang van zaken even kan toelichten? Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
mebo870 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 wees gerust dat VERG€T€N ze niet The key to happiness. Stay away from idiots
theparasol Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Ik zie via Mijn Canaaldigitaal op hun website altijd al mijn rekeningen online en als je daar niets kunt vinden dan is denk ik de servicedesk van TV Vlaanderen lijkt me toch de aangewezen plek om inlichtingen in te winnen.
abuelo Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Ik heb dat ook gehad rekening kwam een maand te laat.Op het moment dat ik de rekening betaald had kreeg ik al een andere rekening met de mededeling dat ik nog moest betalen maar als ik dat al gedaan had was alles in orde waarop ze zich verontschuldigden moest dat gebeurd zijn. m.v.g.Abuelo
illusion1234 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Geplaatst: 27 november 2012 Juist daarmee, ik wil onnodig kosten vermijden. Probleem is dat ik momenteel in het buitenland zit... Ik ga ze eens een mailtje sturen... Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
rommelaar Geplaatst: 28 november 2012 Geplaatst: 28 november 2012 Juist daarmee, ik wil onnodig kosten vermijden. Probleem is dat ik momenteel in het buitenland zit... Ik ga ze eens een mailtje sturen... Is m.i nietnodig hoor.Je hebt ze toch bij aanmelding een machtiging gegeven dat ze maandelijks van je rekening af kunnen schrijven? Als ze dit om de 1 of andere reden niet lukt krijg je wel een schrijven hoor.Ze sluiten je dan echt niet zo maar af. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
illusion1234 Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Geplaatst: 28 november 2012 Nee, ik heb niet gekozen voor een domiciliëring, wel voor het vooruitbetalen van een volledig jaar abonnement. Maar ja, als je de factuur niet krijgt natuurlijk... Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen