Ga naar inhoud


Handmatig toevoegen omschrijving Timer lukt niet


Jürgen

Aanbevolen berichten

Als ik een Timer handmatig aanmaak, wat bijna nooit gebeurd maar nu wel, kan ik in de titel en / of omschrijving geen tekst handmatig toevoegen.

Ik zie wel onderin de te gebruiken tabel met letters, cijfers en tekens maar als ik op de invoerregel op OK druk dan wordt de opname zonder verdere tekst opgeslagen en heb ik geen gelegenheid gekregen om tekst in te voeren.

 

Als ik een andere plug-in gebruik zoals PictureCenterFS en ik wil daar b.v. voor het benoemen van een map ook beschrijvende tekst invoeren dan zie ik daar ook onderin de tabel met tekens maar als ik dan d.m.v. de OK-toets op de invoerregel ga staan wordt een toetsenbord geopend zoals dat ook voor mij gebruikelijk is.

 

Zie ik soms weer iets over het hoofd want ik wil alleen tekst aan de timer omschrijving toevoegen.

 

Dit gebeurt overigens op dit moment op mijn Ultimo, of dit ook bij de UNO gebeurt kan ik even niet controleren.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat zou best eens kunnen want het functioneert ook niet op de VU+ DUO van mijn buurman en die gebruikt ook VTi 4.2.4 en die heb ik daar ook geïnstalleerd.

 

Dus nogmaals, als ik een nieuwe Timer handmatig wil aanmaken en ik ga op de 1e blanco invoerregel staan en druk dan op OK dan zou normaliter een toetsenbord moeten openen en dat gebeurt nu niet niet want de Timer wordt dan opgeslagen,

 

Op zich vind ik dit verder prima zolang ik maar via de Web Interface de Timer kan aanmaken maar misschien is het wel handig om te weten waar het an schort.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het ook weinig.

Ik doe het zo, op mijn Duo;

Eerste regel,gewoon beginnen met typen.

Als er bvb Tatort:..., staat en ik wil er Krimi van maken, begin ik met de K en de rest wordt dan gelijk verwijderd.

Als je in de 2e regel niks wil hebben, even op toets 1 duwen, wil je wel tekst, doe je het zelfde al met de eerste regel.

Dit geldt voor de Duo, maar ga er van uit, ook voor de andere modellen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo functioneert het inderdaad maar dan moet je ook geen fout maken met typen want dan is het lastig om dit weer te herstellen, je hebt immers geen virtueel toetsenbord ter beschikking waarmee je wat gemakkelijk de correcties kunt aanbrengen.

Maar ja, het is enigszins bruikbaar al zal ik het op deze wijze nauwelijks od niet toepassen, mijn dank hiervoor.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...