Jürgen Geplaatst: 17 mei 2013 Geplaatst: 17 mei 2013 Als je iets aan dit probleem wilt doen zou jij je toch echt in de werkwijze van de router enigszins moeten verdiepen en je zult ook echt moeten inloggen. Dat je een probleem hebt is duidelijk want mijn RT-N66U staat op de 1e verdieping en ik kan deze in mijn tuin over ruim 25m met een heel sterk signaal bereiken. Een andere software is in feite niet nodig want deze router is zo sterk dat die onder normale omstandigheden ruimschoots voldoende bereik heeft. Wellicht moet je de router op een ander kanaal zetten maar zoals gezegd moet jij je daarvoor eerst in de router inloggen, dus iets inlezen is niet verkeerd en houdt de grijze cellen gezond. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Jürgen Geplaatst: 18 mei 2013 Geplaatst: 18 mei 2013 Hallo Jean2, stap over op RT66U-Merlin software dan kun je het vermogen regelen en zal je nooit geen zwakke ontvangst gebieden in en buitenshuis meer hebben. Nog een kleine tip zet de RT66U rechtop of hang hem (hoog) op met de bijgeleverde beugel en zet de middelste antenne recht en de 2 buitenste antennes schuin links en rechts (120 graden) naar buiten dit staat ook in het manual. Sjaak, ik vergat nog te vermelden dat je met de originele en overigens goed functionerende software ook het vermogen tot max. 200mW kunt opschroeven, dus daarom hoef je geen andere software te installeren. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Jürgen Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Sjaak, daar heb je weer helemaal gelijk in, ik kwam daar ook pas achter toen ik het aan het testen was. Ook ik ben inmiddels naar de Merlin FW overgestapt omdat het hier niet om een volledig nieuwe FW gaat maar een afgeleide van de originele ASUS FW. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Jean2 Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 Hoi, ik ben er nog steeds mee bezig. Nog n vraag, moet ik iets aan de instellingen veranderen in de horizonbox? Iets uitzetten of zo?
Jürgen Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Misschien is het handig om eerst te vertellen wat je nu hebt gedaan en wat nu het probleem is. In jouw laatste bericht schreef jij dat jij een (Asus)deskundige zou inschakelen, ...en hoe is dat bevallen en wat ben jij daar wijzer van geworden? Jij zult nu toch eerst e.e.a. duidelijker moeten maken voordat wij een passend advies kunnen geven. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen