Ga naar inhoud

live muziek omzetten naar live mp,om te versturen naar een mp3-fmtransceiver.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik heb hier een mp3 decoder met fm transmissie.ik kan over gans het huis op alle radio's luisteren naar mijn mp3's.gemakkelijk en goedkope oplossing,tov bvb bleutootch e.a.

nu zit ik verveeld,dat ik overdag een satellietzender door wil zenden,maar ik weet niet of het mogelijk is,de uitgang van je sat ontvanger,te verbinden met je pc,en dat daar een programma het overzet naar mp3,en dan dmv een kabel van de pc naar de mp3 transmitter te sturen.

misschien gaan er zijn,die misschien moeilijk doen over een fm uitzending,maar de dichtste geburen wonen 300m ver,en zover gaat dit zendertje niet.ik stoor niemand.

de mp3-fm transmitter,moet dan eigenlijk een mp3 zien.

maar ik vrees,dat dit oftewel niet mogelijk zal zijn,of zeer duur.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Nee, je gaat een paar stappen te ver. Dat apparaatje van jou is een MP3 spelertje dat het mp3 bestand omzet in audio en vervolgens wordt die audio in een FM zendertje gestuurd.

Wat je dus moet doen is een klein FM zendertje kopen of zelf in elkaar knutselen en dat op de audio uitgang van welk apparaat dan ook aansluiten.

Met een beetje googelen vind je zomaar kant en klare zenders van nog geen 30 dollar.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...