Ga naar inhoud

geen beeld meer help

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo<BR>ik heb een philips reseiver<BR>en kan plots geen nl kanalen meer zien zwart beeld<BR>ik heb een orginelen kaart en een goldkaart<BR>maar kan geen nl kanalen meer zien ook al loade ik de goldkaart met newe files blijft zwart beeld geven op de nl kanalen<BR>wie weet wat er aan de hand is<BR>ik ben new dus nog niet zo slim :-)<BR>wie is er zo vriendelijk om mijn te willen helpen eventuweel via icq 62967285<P>groetjes tnx

Geplaatst:

Lijkt erop dat je te weinig gebruik maakt van je orginele kaart. Zal wel een maandje duren voordat je weer beeld hebt.

Geplaatst:

de orginele kaart gebruik ik al een half jaar niet meer ging altijd goed <BR>tot gister geen beeld meer lol

Geplaatst:

Kijk nu eens goed wat zeeman schrijft!<BR>Als je de orginele kaart niet vaak gebruikt loop je het risico dat de kaart niet ge-update word via een van de Canal+ zenders, meestal RTL4 dan kun je nu twee dingen doen, bellen naar Canal+ of een maand niet kijken na een maand gaat er weer een auto update de stateliet in en dan doetie het gewoon weer, mits je natuurlijk je abbo hebt betaald...<BR>Suc6

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.