Checkin Geplaatst: 29 november 2012 Geplaatst: 29 november 2012 Het valt mij op dat tegenwoordig ( sinds 2 dagen) de slaapstand in W7 op mijn laptop niet correct meer werkt. zowel de handmatig opdracht slaapstand als de automatische. Als de slaapstand wordt ingeschakeld wordt het scherm gedimt, en je hoort de laptop in de slapstand vallen, fan gaat uit etc, maar kort daarna gaat de laptop weer aan, scherm komt dan van de uitstand in de dimstand. dit herhaald zich de hele tijd ( afhankelijk van de ingesteld slaap standtijd). Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
jeevanhoof Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Hoi, er staat ergens ingesteld dat bepaalde hardware de computer uit de slaapstand mag halen. Waarschijnlijk gaat het je muis zijn. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Checkin Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Geplaatst: 1 december 2012 Thx voor je reactie, Ik gebruik een USB muis, als ik deze afkoppel en dus niet gebruik, blijf ik het probleem houden.. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Puch Geplaatst: 2 december 2012 Geplaatst: 2 december 2012 Het eerste waar ik zo kan aan denken is volgende: Zet alle energiebesparende instellingen zoals slaapstand, schermbeveiliging, enz,... terug op standaard. Daarna opnieuw opstarten en alles instellen naar wens. Hopelijk brengt die soelaas. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Checkin Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Geplaatst: 7 december 2012 Alles standaard gezet en opnie opgestart, Jammer genoeg geen verbetering. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
jeevanhoof Geplaatst: 8 december 2012 Geplaatst: 8 december 2012 Hoi, staat er misschien aangevinkt dat LAN de computer uit de slaapstand mag halen. Kijk anders ook eens in de bios, of daar wat verkeerd staat. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Checkin Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Geplaatst: 11 december 2012 (aangepast) Bij mij was onderstaande de oplossing Energiebeheer -> geavanceerde energie-instellingen wijzigen, op nieuw tabblad zoek slaapstand-> slaapstand na (na accu 5min) (na Netstroom 10 min) Bij mij stond bij netstroom niks ingevuld. 11 december 2012 aangepast door Checkin Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen