Ga naar inhoud

Flash van OpenPli 2.1 naar 3.0 op Dreambox 7020HD

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op open pli forum verder gaan, omdat je hun image gebruikt.

Misschien eens originele DMM image proberen van website (niet de opendreambox), gewoon om te kijken of het image gerelateerd is.

Alle anderen doen het gewoon, behalve deze:dreambox-image-dm7020hd-20121228 en OpenPli 3.0.

Geplaatst:

En dan te bedenken dat zowel de originele software als OpenPli 2.1 wel draaien.

Ik ben bang dat ik hier ook niet verder mee kom Nu draait OpenPli 2.1 er op zonder problemen wat natuurlijk gewoon kan. Maar ik blijf het vreemd vinden dat OpenPli 3.0 er niet op kan. Wel merk ik dat de flashgeheugen niet prettig werkt, soms moet je een extra herstart doen voordat het erin staat.

• 2 weken later...
Geplaatst:

En dan te bedenken dat zowel de originele software als OpenPli 2.1 wel draaien.

he duckdalf zie je pm eens je bent online geweest maar leest je pm niet
Geplaatst:

he duckdalf zie je pm eens je bent online geweest maar leest je pm niet

Ik heb de Dm7020 beken en geprobeerd te flashen maar dit is echt niet mogelijk. De box moet opgestuurd worden naar Dmm.

Geplaatst:

Ik ben bang dat ik hier ook niet verder mee kom Nu draait OpenPli 2.1 er op zonder problemen wat natuurlijk gewoon kan. Maar ik blijf het vreemd vinden dat OpenPli 3.0 er niet op kan. Wel merk ik dat de flashgeheugen niet prettig werkt, soms moet je een extra herstart doen voordat het erin staat.

Ik heb de Dm7020 beken en geprobeerd te flashen maar dit is echt niet mogelijk. De box moet opgestuurd worden naar Dmm.

Als laatste zou je dit nog kunnen proberen:

Gebruik DreamUp V1.3.3.9, ga naar Extras en klik op recover bad sectors.

Als hij klaar is schakel de box uit.

Probeer nu de image te flachen met DreamUp v1.3.3.9

Diverse keren heb ik zo een DM600 en DM800 weer hersteld, daarna met het flashen nooit meer problemen gehad.

Succes,

Grts

post-39238-0-81822100-1357672136_thumb.jpg

Geplaatst:

Als laatste zou je dit nog kunnen proberen:

Gebruik DreamUp V1.3.3.9, ga naar Extras en klik op recover bad sectors.

Als hij klaar is schakel de box uit.

Probeer nu de image te flachen met DreamUp v1.3.3.9

Diverse keren heb ik zo een DM600 en DM800 weer hersteld, daarna met het flashen nooit meer problemen gehad.

Succes,

Grts

Dat heb ik al geprobeerd zonder resultaat maar ik vermoed dat de flash opzicht beschadigt is.Ook bij Dmm kreeg ik het bericht de box op te sturen naar DreamMultimedia.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...