Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil graag softcam 2.2.1 op mijn originele DM 500HD zetten met dcc maar ik kan het niet aan passen in de dreambox. Ik zie alleen de oudere softcams. Misschien dat ik het in een verkeerde folder plaats? Heel graag hulp wat het lukt niet

Geplaatst:

waar de bestanden allemaal moeten komen te staan is ook wel een beetje afhankelijk van het image dat je erop hebt gezet. (dus tegenvraag)

alsook of je het startscript voor dat image hebt.

ciao

Traces Of You

Anoushka Shankar, Norah Jones

Geplaatst:

Volgens mij zit cccam 2.2.1 gewoon in de downloads van openpli 3.0

Dus via menu - applicaties - groene toets - softcams kun je 'm downloaden.

Daarna deze softcam selecteren:

Menu - Instellingen - softcam/CI - Softcam instellingen - Kies softcam (met de links en rechtstoets)

Daarna de groene toets om te bevestigen.

Geplaatst:

Ik heb een oudere versie PLI vandaar dat de nieuwe versie er niet opstaat. Ik ben maar gaan flashen maar dat ging ook niet. PLI 3.0 ging niet met dreamup ook niet via de browser. Is er geen andere mogelijkheid om te flashen?

Geplaatst: (aangepast)

Omdat ik PLI 3.0 niet stabiel genoeg vind heb ik PLI 2.1 er ook weer terug op, ik vervang dan altijd de feeds in de /etc/opkg map door de nieuwere regels.

Als je dit doet eerst even de oude regels ergens neerzetten, maar aangezien het voor jou niet meer werkt maakt dat ook niet zo veel uit.

Vervang de regels in je dreambox met die in het rarbestand, je box herstarten en dan moet je weer kunnen downloaden.

Dit zijn de feeds uit PLI 3.0 van een xtrend, maar werkt ook gewoon voor je DM

Daarna voer je bovenstaand uit zoals Gerard heeft uitgelegt.

opkg.rar

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Als ik flash druk in de browser dan gebeurt er helemaal niks. Er staat van het kan wat langer duren en het hangt van je internet browser af. Met dreamup gaat het ook niet dan kan ik de flash knop niet drukken. Terwijl de box in mode staat en alles netjes word toegewezen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen