Gast Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 ik heb reeds canal+ nederland, en dit is goed genoeg voor de filmkanalen en zo, maar kan ik ook ergens canal+ belgië ontvangen via de schotel, want als er voetbal wordt uitgezonden, zit ik wel met de nederlandse wedstrijden, en niet de belgische competitie... dank bij voorbaat...
Gerdy Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 C+ belgië zit uitsluitend op de kabel. Op de 16° heb je wel VTM feeds waar je meestal de zondag (en soms de zaterdag) kunt meekijken... Gerdy
Gast Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 bedankt voor het snelle antwoord...kun je me ook zeggen op welke frequenties deze liggen??? dank
Gerdy Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 Meestal 12547 en 12561 H 5632 3/4 maar ze gebruiken er ook nog andere. Het beste is alle feed frequenties van de 16° inladen! Terloops: staat jouw PM aan? Gerdy
Gerdy Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 Ok, 5 minuutjes les dan maar... Klik bovenaan op "Message Board" en dan op "MIJN profiel" Bij "instellingen" klik je rechts op "bewerken" die naast de lijn "persoonlijke informatie, email, etc..." staat Dààr, helemaal onderaan, heb je bepaalde optie mogelijkheden die je al dan niet kunt aankruisen en dus ook deze: "Wil je privé-berichten (PM's) ontvangen" moet je "JA" aanduiden als je dat wenst! Terloops, bekijk ook eens rustig alle ander instelmogelijkheden van jouw profiel en vul deze wat aan... Ook kun je bvb aanklikken dat je wil verwittigd worden per e-mail als er een reactie op een van jouw postings komt of... wanneer iemand jou een PM gestuurd heeft (erg nuttig). Gerdy
Gast Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 Waar kan ik die frequenties vinden, die zijn bij mij niet allemaal up to date groeten
MARHIL Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 Sinds dit weekend zijn de voetbal-feeds van VTM helààs gecodeerd, waarschijnlijk gaat het om geadresseerde uitzendingen. De nieuwe dreambox zal dus helaas alweer ook geen heil brengen, vrees ik. Marhil
Gerdy Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 voor alle frequenties ga kijken bij lyngsat.com of zet er recente settings in... Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen