Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De samenvattingen van het betaalde voetbal kunnen vanaf 2014 op het nieuwe kanaal FOX worden uitgezonden. De nieuwe zender van mediamagnaat Rupert Murdoch gaat alleen maar sport, films en series gaat uitzenden.

http://www.powned.tv...visie_naar.html

Murdoch heeft toch al EreDivisie Live en ik dacht ook Sport1 ???

Langzame Sky-achtige overname dit, alles samenvoegen tot een Sky Nederland ?

Zou me niets verbazen. Eerst de krenten uit de pap vissen tot er voor de rest niets

meer overblijft en daarna de restanten voor een habbekrats opkopen.

http://nos.nl/artike...-live-over.html

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ach Snoopy,als Murdoch eredivisie live niet overneemt dan sterft het net als al zijn voorgangers een langzame dood.

Denk dat CD ook al met een schuin oog naar Rupert zit te lonken.En dan zal het mij benieuwen of het Murdoch wel lukt om hier in Nederland winst te maken met betaal tv,wat nog geen voorganger van hem is gelukt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Sport1 is (nog) van Chellomedia (Liberty Global). Ik denk wel dat Rupert Sport1 wil inlijven.

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Geplaatst:

hij is misschien niet populair,maar hij mag in belgie de filmrechten wegpakken van telenet,en ze via de sat uitzenden.zo zou telenet (dictator) eens goed daveren.deze heeft teveel macht,waardoor er in belgie geen eerlijke concurrentie is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Sky NL mag van mij.

Als 't net zo gaat als in andere SKY-landen dan heb je tenminste een volwaardig aanbod.

En voetbal achter de decoder,tsja,'t komt er vroeg of laat toch van...

Ja als hij dan met een eigen pakket Nederlandse zenders komt via satelliet a la canal digitaal dan kan eindelijk is de monopoliepositie van canal digitaal doorgeprikt worden. Dan zouden bij het aanbod ook de publieke omroep en de commercielen moeten zitten.

Geplaatst:

Ik denk eerder dat ie van plan is Canaldigitaal over te nemen, danwel in overleg, danwel met een ''vijandelijk bod'' op de aandelen.

En aangezien de eigenaars van Canaldigitaal/M7 uiteraard geld willen verdienen, zal dit ook nog gaan lukken denk ik.

Enige kink in de kabel zou de NMA kunnen zijn, omdat Sky dan te groot zou worden in Europa.

Persoonlijk zie ik Sky NL wel zitten.

Geplaatst:

@Dennis, zou je me kunnen uitleggen wat er persoonlijk is voor jouw, als je schrijft "Persoonlijk zie ik Sky NL wel zitten." Je kijkt er naar uit, is mijn eerste indruk. Leve de ingesloten bagger, als je bedenkt dat ze de "publieke" ook mee moeten nemen. Wordt het niet eens tijd om uit te kijken naar de mogelijkheid van een door jezelf samengesteld pakket, zodat je niet opgezadeld bent met zenders waar je eigenlijk nooit naar kijkt? Het tempo waarmee Nederland nu wordt geglasvezeld (is dat goed Nederlands?) moet toch te denken geven. Ik ga ervan uit dat ik, laten we zeggen binnen 5 jaar via internettelevisie m'n hele pakket zelf kan samenstellen, dus geen "bagger"!! Wat er dan nog aan ontbreekt, Duitsland, Zweden, Engeland, etc... pak ik met m'n schotel!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

@Dennis, zou je me kunnen uitleggen wat er persoonlijk is voor jouw, als je schrijft "Persoonlijk zie ik Sky NL wel zitten."

Ik had er bijgeschreven dat t ik het persoonlijk wel zie zitten, juist om dit soort onzinnige discussies te voorkomen, omdat dan iedereen (terecht) zijn eigen voorkeur heeft, en uiteraard vind iedereen zijn voorkeur de beste keuze.

Mensen met een Sky abonnement hebben al veel keuze (en ook hele goede beeldkwaliteit) elk geval genoeg keuze voor mij?

Dus laat mij PERSOONLIJK lekker blij zij met Sky (ook al is het nog lang niet zover) dan laat ik jou blij zijn met jouw manier van tv kijken, en laten we dan nu weer ontopic gaan.

Geplaatst:

Ik dacht eerder in de richting van wat er echt aan zit te komen, de hele discussie lijkt mij dus achterhaald. Veel mag er achter de decoder, ik zal er geen traan om laten. De publieke omroep (wat je daar ook van mag vinden) wordt uitgekleed want dat kost te veel volgens sommigen. Vervolgens gaan de mensen voor veel geld gewoon weer tv kijken maar dan bij o.a. Murdoch. Wat je daar nu zou kunnen zien zag je vroeger bij de anderen. Niks nieuws onder de zon dus voorlopig.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

Ik dacht eerder in de richting van wat er echt aan zit te komen, de hele discussie lijkt mij dus achterhaald. Veel mag er achter de decoder, ik zal er geen traan om laten. De publieke omroep (wat je daar ook van mag vinden) wordt uitgekleed want dat kost te veel volgens sommigen.

Inderdaad kost de publieke omroep te veel en dan niet voor sommige maar voor een ieder die verder kijkt dan zijn neus lang is.

De publieke omroep wil niet eens de salarissen bekent maken maar wel is bekent dat er meerdere rondlopen die boven de balkenende norm verdienen.En dit van gemeenschaps geld.We zijn al zo ver dat we er onze schouders over ophalen omdat je dit in elke sector ziet gebeuren.

Ik denk dat de meesten onder ons staan te kwijlen als ze zien waar die geldwolven van de publieke omroep per jaar mee thuis komen,en dat over de rug van de gemiddelde nederlander die zeker te weten niet met dit bedrag thuis komt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst: (aangepast)

In Duitsland heeft Sky een paar jaar terug het jarenlang verlieslijdende Première overgenomen en Sky Duitsland lijkt inmiddels goed te draaien.

Dat is op zich een prestatie omdat Duitsland van nature koppig een FTA land was. Er waren genoeg sceptici in het begin. Première speelde slechts een marginale rol.

Sky Duitsland kan natuurlijk deels leunen op Sky UK en een beetje op Sky Italia (tegenhanger MediaSet van Berlusconi.).

Daardoor kan het pakketten bieden die kleinere aanbieders (zoals CDS hier) nooit zouden kunnen.

Het is opvallend hoe snel Sky Duitsland met potdichte codering (Première was zo lek als een mandje) is staat is gebleken zich een geaccepteerde plek te verwerven in het Duitse medialandschap.

Een eventuele Sky Nederland kan zozeer meeliften op de andere Sky's dat CDS daar best een dobber aan zou kunnen krijgen.

Vooral als Sky door een sterk aanbod in staat is mensen weer afscheid te laten nemen van digitale kabel. Dat lukt CDS niet. Die is al blij met stabilisatie.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...