Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi satters

sinds ik over ben gegaan naar openpli 3.0 heb ik allerlei bugs, een ervan is open uitzending gemist

ik krijg wel alles te zien van uitzending gemist de ned 1 2 en 3 maar de RTL niet, bij het selecteren gaat het weer terug naar de open uit zending menu?

hoe krijg ik deze toch aan de praat (RTL)

bedankt

pinnoes

VU+ solo 4K/  atmolight

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hi Satters,

Iemand met pli3.0 RTL uitzending gemist werkend gekregen op de et9000, moet er nog andere plugins worden geinstalleerd?

pinnoes

VU+ solo 4K/  atmolight

Geplaatst: (aangepast)

Ja ikke.... en ik heb het ook zelf gefixt ergens vorige week...

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

ja, en ook zondag nog schone kale flasch gedaan zonder autobackup oid, alleen wat zenders gescand voor juiste tijd en datum en alleen de plugin uit de feed geinstaleerd, publieken doen het, rtl-xl niet

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Heb je wel een nederlandse box anders zou ik het net weten waarom hij het bij jou niet doet en hier wel ?

Maar heb je wel de goede je moet niet de 1.0 hebben en anders zet dit eens in

usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions en overschrijf die van jou of beter haal hem helemaal weg die van jou en plaats deze erin.

ps wel eerst uitpakken en de map OpenUitzendingGemist erin zetten ff enigma herstarten en probeer dan nog eens.

OpenUitzendingGemist.rar

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Wat me nog te binnen schiet is de internet verbinding wel snel genoeg ?

De Groeten Van Cobus R
Ziggo kabel (FTA)

heb in nederland gekochte boxen ja (dat heeft toch alleen met hbbtv te maken?), de 9500 geeft ook silverline aan bij opstarten, de 6000's niet, internet is snel genoeg, de publieken doen het wel, de rtl-xl stream is volgens mij veel minder als de publieken, de rtl-xl link uit de plugin doet het hier wel op de pc.

de (Oude) plugin heeft het eerder wel gedaan op de VUDUO en die had toen ook nog geen hbbtv of silverline gedoe.

openuitzendinggemist (1.0+git113), zit er op, maar ook de light versie van doe eens gek nog geprobeerd, blijft hetzelfde..

zal straks die rar van jou proberen, bedankt

aangepast door metoo

2 et6000 en 1 et9500, welke alle 3 hetzelfde wel en niet willen wat betreft rtl-xl, jou bestand net geprobeerd en veranderd er ook niets aan, helaas, maar iig bedankt voor de moeite.

weet niet of Pinnoes het al aan de praat heeft ?

aangepast door metoo

Geplaatst:

Dat is toch raar ik heb hem hier draaien op 2 decoders de ET5000 en de ET9000 (laatste een van de eerste)

De Groeten Van Cobus R
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

ja, zelfs een kaal nieuw geinstaleerd image met alleen openuitzendinggemist doet het niet goed, de publieken draaien er binnen 1 sec, rtl-xl duurt een seconde of 5-6 zwart beeld en komt dan terug in het selectiemenu.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...