Woaghalz Geplaatst: 30 november 2012 Geplaatst: 30 november 2012 Hoi ALlemaal, Ik zit met het volgende, heb hier 2 opstellingen: 1 x draaibaar en 1 x vast multiblock a1-a2-a3-h Nu heb ik de draaibaar aangesloten op de box in de slaapkamer en de vaste op die in de kamer (altijd beeld) Maar aangezien ik niet meer zoveel de satellieten bijlangs ga en de draaibare eigenlijk ook opnieuw afgesteld moet worden zit ik ook wel met het idee om hem van de mast te halen en de vaste te gaan veranderen met andere koppen 2 of meer ontvangers. Wat zouden jullie doen. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Sprietje Geplaatst: 30 november 2012 Geplaatst: 30 november 2012 Een moeilijke vraag voor een ander. Het ligt er maar aan hoe graag je wilt zappen en naar vreemde zenders wilt kijken waar je vaak helemaal niets van verstaat. Ik heb aan de bekende 4 satellieten genoeg om te zappen. Daar kun je al een flink deel van de avond mee zoet zijn maar als jij daar niet voldoende aan hebt, moet je je draaibare schotel niet weg doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen