Ga naar inhoud

Vu+ en de big bisat

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil op mijn vu+ een big bisat schotel gaan gebruiken,is dit een goede combinatie en welke switch is hiervoor de beste.

Geplaatst:

Je zou kunnen kiezen voor een spaun of een triax switch

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Ik zou gaan voor triax diseqc switch. Ik heb zelf wat slechtere ervaring met spaun, bij me thuis, maar ook bij een tweetal kennissen.

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Geplaatst:

Mijn bevindingen zijn in combinatie VU+ DUO met Big Bisat zeer goed, en ja ook ik zou gaan voor een Triax diseqc switch 4/1.

Het kost wat maar dan heb je ook wat...

Geplaatst:

Kan iemand mij uitleggen waarom een triax zit dit in de ontvangst doorgifte of is het alleen maar de kwaliteit

Ik heb al 2 jaar een switch van 5 euro er aan hangen zonder problemen deze word binnenkort wel vervangen door een ander model

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

De triax switch werkt eigenlijk met elke ontvanger ,ik heb er vele verschilde ontvangers

op aan gesloten gehad om het te testen, bij andere merken switches krijg je vaak de

bekende tekst in beeld ,af stemming mislukt.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Gebruik al enige tijd een SAB 17/8 switch met div. ontvangers werkt prima en is betaalbaar, kijk alleen wel uit met de voedingstekker want hiervoor hebben ze een RCA stekker gebruikt.

Hierdoor kan er heel makkelijk sluiting worden gemaakt als je de stekker tegen metaal aan laat vallen, koste mij een nieuwe voedingsadapter.

VU+ Duo, 2x Ferguson Ariva 102 mini, Skystar 2 in de PC en FloppyDTV-S2 / KNC1 S2 Plus in de HTPC.

Geplaatst:

Ik zou gaan voor triax diseqc switch. Ik heb zelf wat slechtere ervaring met spaun, bij me thuis, maar ook bij een tweetal kennissen.

Geen problemen ervaren met spaun en of triax diseqc switch icm een vu+ ontvanger.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...