leonh Geplaatst: 30 november 2012 Geplaatst: 30 november 2012 Goedendag, Ik heb sinds kort een eSATA schijf aangesloten mijn VU+ uno. Nu werken de mkv etc perfect maar als ik een dvd wil afspelen krijg ik steeds een groen scherm. Ik heb via de extensions de dvd player geïnstalleerd maar toch werkt deze niet. Ook staat de dvd player niet meer in de lijst om te installeren dus ik kan ook niks herinstalleren. Bijgevoegd een bestandje wat de VU+ aanmaakt naar aanleiding van deze foutmelding. Hierin lijkt hij aan te geven dat de dvd player niet is geïnstalleerd wat ik dus wel al heb gedaan! Weet iemand wat dit is? Alvast bedankt! enigma2 foutmelding.rtf
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 kan er niet veel uit opmaken. is de esata disc per device manager gemount? welke skin welk image kun je veel aan testen / zoeken en analyseren, maar ik adviseer je toch het image nog eens nieuw erin te flashen. de dvdplayer zelf is bij -VTI als plugin vooraf reeds geladen (en werkt als eigen plugin) en is bij -Openpli ingebakken in de mediaplayer (en werkt geintegreerd) dus een separaat installeren zou niet nodig zijn en let ook op dergelijke plugins die je zelf manueel installeert moeten wel voor het image geschikt zijn ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen