dragonsat Geplaatst: 30 november 2012 Geplaatst: 30 november 2012 Sinds enkele dagen heb ik geen kanalen meer afgezien van wat FTA zoals BVN. Nu wist ik dat het tijd werd voor een nieuwe CAM vanwege HDTV, maar ik lees net dat CD middels een security update er maar even wat meer vaart erachter gezet. Ding is nu dus echt waardeloos. Vraag is nu: welke CAM is het beste voor een standaard CD kaart? Een Homecast CI module, passend bij de Homecast ontvanger of toch maar liever een CD-goedgekeurde Mediaguard? En waar krijg je ze het goedkoopste? Thanks! Homecast HS2100CI CD PVR, Triax 64cm, Duo LNB
Sprietje Geplaatst: 30 november 2012 Geplaatst: 30 november 2012 Ik denk dat je het beste een CanalDigitaal CI-module kunt kopen. Bij één van de webshops die hier boven op dit forum reclame maakt, kun je hem voor 49,95 euro kopen.
Gerard 76 Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Let wel op dat die module ook goed werkt op je decoder. Niet elke decoder kan evengoed overweg met deze module. Neem je decoder mee naar de winkel om te zappen/testen.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 december 2012 Moderator Geplaatst: 2 december 2012 Overweeg ook eens een Aston 1.07. Hangt een beetje van je ontvanger af, maar werkt over het algemeen beter dan de CD CI module. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen