Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

mijn ET9500 begint nu te wennen en doet het naar behoren. Enige wat ik nog niet goed begrijp is opnemen via EPG. Als ik op <EPG> druk, dan heb ik wel de mogelijkheid om naar de <zender EPG> te gaan en dan in een lijst van deze dag en deze zender te lopen, maar wat ik zoek is iets als een tijdbalk (horizontaal) en verticaal daarin de zenders en de blokken waar de uitzendingen staan. Kan dat?

Is dit een kwestie van andere EPG downloaden of zo? Zo ja, welke EPG is aan te raden? Hoe download ik die? En hoe kies ik een gedownloade EPG?

Ik gebruik mijn ontvanger overigens voor kabel (ziggo). Ik weet niet of dat wat uitmaakt.

Alvast weer bedankt

Jos

aangepast door JosD

Geplaatst: (aangepast)

epgtoets iets langer ingedrukt houden en dan grafische multiepg kiezen, daar vind je ook de optie om die bij een korte toetsdruk als eerste op te starten

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Werkt! Bedankt.

Waar hebben jullie deze kennis toch allemaal vandaan? Ik schaam me rot dat ik alles maar moet vragen. Via google vond ik het niet.

Geplaatst:

wel, ik heb schotel vanaf 1989, nu zo een jaar of 10 enigma ontvangers, vanaf Dreambox 500s enigma 1, naar dreambox 800HD en VUduo enigma 2 naar ET6000 en ET9500.

Gewoon veel lezen en de ontwikkeling van het image volgen op het Openpli board, en als je lang genoeg hetzelfde image gebruikt leer je vanzelf de meeste ins en outs van het image kennen.

En dat wil nog niet zeggen dat ik er alles van weet, er zijn er die er veel meer kennis hebben

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...