Frans B Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Sinds vannacht heb ik weer geen beeld meer. Datum staat op 01-02-2013, maar het beeld doet het af en toe. Heb interne share tussen 2 VU+ DUO met cccam 2.30. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Heractiveren helpt ook niet. Waaraan kan dit nu liggen ? Abo is betaald. System Administrator (niet van deze site)
Cobus R Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Het lijkt erop dat hij een strafmaatregel heeft en dat kun je alleen veranderen door hem minimaal 1 a 2 uren op ned 1 sd te gaan staan en niet meer gaan zappen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Frans B Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Geplaatst: 1 december 2012 heb ik gedaan, en idd nu weer normaal beeld. maar ik vind dit wel belachelijk van c digitaal System Administrator (niet van deze site)
Frans B Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Geplaatst: 8 december 2012 vandaag is de kaart weer op zwart.....datum staat op 08-02-2013. decoder geeft ook aan dat hij decodeerd via de dev/sci0, maar weer zwart beeld. ik gebruik de kaart alleen zelf, met 2 vu+ boxen. begin het wel zat te worden met die c+ gasten...... System Administrator (niet van deze site)
hugogertie Geplaatst: 10 december 2012 Geplaatst: 10 december 2012 vandaag is de kaart weer op zwart.....datum staat op 08-02-2013. decoder geeft ook aan dat hij decodeerd via de dev/sci0, maar weer zwart beeld. ik gebruik de kaart alleen zelf, met 2 vu+ boxen. begin het wel zat te worden met die c+ gasten...... Ik heb hetzelfde probleem, draait eerst zonder problemen daarna valt de kaart regelmatig op zwart en dan gaat het weer een paar maanden goed. Nu heb ik op dit moment hetzelde probleem, dacht eerst dat het aan Oscam zou liggen dat er instellingen zijn veranderd maar zie dat je met cccam werkt en het zelfde hebt als ik. Zie volgende topic : http://www.sat4all.com/forums/topic/328579-zijn-er-verandering-van-de-instellingen-voor-de-seca3-kaart-cd/ VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
wiltop Geplaatst: 10 december 2012 Geplaatst: 10 december 2012 ik heb daar ook steeds last van , na een tijdje doet hij het gewoon weer 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
alias haha Geplaatst: 10 december 2012 Geplaatst: 10 december 2012 (aangepast) 2e kaart kopen, cooldown er af en je bent van je probleem af, mits je als een gek gaat liggen zappen en opnemen, dan moet je nog een paar kaarten kopen. 1 kaart per ontvanger gaat perfect, maar dan moet ook al niet gaan opnemen en vlug zappen, het is niet anders... 10 december 2012 aangepast door alias haha You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
hugogertie Geplaatst: 10 december 2012 Geplaatst: 10 december 2012 2e kaart kopen, cooldown er af en je bent van je probleem af, mits je als een gek gaat liggen zappen en opnemen, dan moet je nog een paar kaarten kopen. 1 kaart per ontvanger gaat perfect, maar dan moet ook al niet gaan opnemen en vlug zappen, het is niet anders... Je denkt toch niet dat ik door tekortkomingen van CD een extra smartkaart ga kopen, now way! Als de apparatuur hier is afgeschreven vliegt CD de deur uit wanneer ze zo blijven aanrommelen. Ik zou vier zenders gelijktijdig met 1 kaart kunnen openen zonder dat de boel zwart moet worden dat werkte prima en plotseling door ?????? niet meer, aan mijn kant is er niets veranderd dus rara ........ Er zijn andere oplossingen zonder extra kaart en dat heb ik hier nu werkzaam en werkt fantastisch en daar blijf ik voorlopig bij, die club krijgt geen euro extra als dat niet nodig is. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
wiltop Geplaatst: 10 december 2012 Geplaatst: 10 december 2012 ik werk wel met een smartwi met 4 cliënten , weet niet of dat wat uitmaakt , verder laat ik de boxen wel onderling sharen , werkt normaal al jaren goed , maar de laatste tijd , redelijk veel zwart beeld 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
alias haha Geplaatst: 10 december 2012 Geplaatst: 10 december 2012 (aangepast) De smartwi maakt geen extra codes aan op je kaart, dus 4 sids per 10 seconde is het en het worden er geen gram meer, zonder de sid limiet ging dat allemaal makkelijk, nu zal je met de flow mee moeten, of anders blijf je door prutsen 10 december 2012 aangepast door alias haha You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen