ronaldsl Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Geplaatst: 4 december 2012 Allen, Bedankt voor alle zeer waardevolle reacties, ik was eerder niet even in de gelegenheid te reageren. Als ik alles zo lees, denk ik dat het verstandig is er een deskundige bij te halen. Er zijn veel verschillende factoren waar het eventuele probleem kan liggen, zoveel dat ik een zeer ervaren deskundige al in de arm heb genomen, hij komt volgende week even kijken. Iedereen bedankt voor zijn of haar bijdrage...(geweldig dit forum....) Groetjes, Ronald PS Ik laat het ff weten........
Psychosammie Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 Je hebt mazzel. -22 laat nog even op zich wachten Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
ronaldsl Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Geplaatst: 8 december 2012 ff update; Systeem staat nu al een hele week stabiel op 1 Bar. Als er lekkage zou zijn.....op wat voor manier ook....zou de druk toch wel verder dalen ? Grt, Ronald
Con Geplaatst: 9 december 2012 Geplaatst: 9 december 2012 Dat de lekkage klein is, dat is wel zeker. Dat de druk de laatste dagen stabiel is kan te maken hebben met de koude periode. Dan stook je hogere watertemperaturen waardoor het water meer uitzet en de druk op zal lopen. Maar spuiters heb je in ieder geval niet. Het kan ook zijn dat door de hogere watertemperaturen lekkages dicht trekken door uitzetten van materialen (lees dikker wordende pakkingen). Sorry voor deze dooie mus. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
rudolfdebeer Geplaatst: 10 december 2012 Geplaatst: 10 december 2012 Vakman bij halen. Is per mail niet te doen. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast gladys Geplaatst: 11 december 2012 Geplaatst: 11 december 2012 CV's zijn net als vrouwen. Als ze ouder worden gaan ze lekken. Is inderdaad per mail niets aan te doen. Maar nog niets gehoord over genoemde controle punten zoals door mij en con genoemd. Ontluchtautomaat en vulnippel zijn door iedere amateut te controleren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen