Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Hallo, <BR>Ik ben nieuw op dit forum, en eigenlijk ook in de satelliet wereld, en heb na lang twijfelen en wat rondsnuffelen op het net, toch het lef gehad dit forum te enteren (so please have mercy :-).<P>Ik zal het zo kort mogelijk houden. ik ben al een jaar in het bezit van het nodige materiaal en heb tot nu toe altijd het beroep moeten doen om alles juist intestellen wat eigenlijk meestal inhoud dat ik maanden zonder beeld zit. ik ben zelf Pc-technicus dus kan ik niet vies zijn van wat proggen enz. Maar dit is een volledig nieuwe wereld, ik heb het zelfde gevoel als mijn eerste internet ervaring. NEWBIE.<P>Dit heb ik momenteel in mijn bezit =<BR>humax 5600 decoder <BR>antenne plus een LNB <BR>Aston CAM 1.05<BR>en een FUN card.<P>Nu wil ik hier zo rap mogelijk met een minimuum van kost het maximum van rendement halen. <P>welke programmer koop ik me best.(kan ik mijn funcard kapot helpen?)<BR>welke mailinglist en/of sites frequenteer ik het best.(voor keys etc)<BR>Is het de moeite voor een dubbele LNB (astra/hotbird) aan te schaffen (kost niet zoveel vermoed ik)<BR>zijn er ook sites te vinden voor de 5600, want de 5400 vind je overal (nederlandse soft en settings) wat is doel(nut) van deze settings eigenlijk.<BR>Het is misschien intressant om te weten dat ik voorheen wel Taq en Kio**sk kon en C**+ nl kon ontvangen, (kan ik ook C*+ Be ontvangen?) dus mijn toestel is er denk ik wel klaar voor<P>alle hulp is echt welkom en ik ben echt ook bereid om veel te lezen<P>Tot Laterz <BR>BeNJi
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Hallookes,BeNJi<BR>Welkom zou ik zeggen,ben nu wel ni zo vertrouwd met de humax mania ,maar als ik kan helpen(bescheiden)kun je zeker op mij rekenen.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Tja dat wordt dan even stevig doorlezen op deze site. Kijk op de diverse forums en trek je conclusies.<P>voordat er weer dingen gepost worden die niet door de beugel kunnen. Sluit ik dit topic.<P><BR>groeten,<BR>en succes<BR>Zeeman.<P>[ 02-10-2001: Message edited by: Zeeman ]<p>[ 02-10-2001: Message edited by: Zeeman ]
Aanbevolen berichten