alleenjan Geplaatst: 2 december 2012 Geplaatst: 2 december 2012 Beste satvrinden, Sinds kort (ca 1 week) heb ik een probleem met het 'lezen' van de smartkaart van Canaal Digitaal. De situatie is als volgt; ik heb een C+ abo en een TVV abo waarbij ik de DM800 gebruik als server (met CCcam versie 2.3.0 en de C+ kaart) en een DM7000 (als client met de TVV kaart met CCcam 2.3.0) voor de volledigheid is er ook nog een Kathrein UFS 910 als client (OSCam) in het (thuis)netwerk toegevoegd. Alles werkte naar volle tevredenheid tot ca 4 dagen geleden; de DM800 werkt slechts ca 2 minuten waarna het beeld ca 10-15 sec stilstaat (heb reeds een nieuwe settingslijst geladen); wat ik ook probeer (zelfs zonder netwerk aangesloten) het probleem blijft. In pure wanhoop de kaarten omgewisseld dus TVV in DM800 en C+ in DM7000 en viola alles werkt perfect. Vraag blijft waarom werkt de C+ kaart icm CCcam 2.3.0 niet meer in mijn DM800 ??? Iemand een idee ? Mvg Jan
schapi Geplaatst: 3 december 2012 Geplaatst: 3 december 2012 Probleem had ik ook 1 oudere cccam erop gezet en werkt weer perfect 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
alleenjan Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Geplaatst: 3 december 2012 Beste shapix, Het vreemde is dat de DM7000 (ook met CCcam 2.3.0) dit probleem niet heeft ; maar ik ben enigzins gerust dat ik niet de enige ben die dit probleem ondervind ! Mvg Jan
alleenjan Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Geplaatst: 4 december 2012 Oeps; Te vroeg gejuicht; gisteren kon ik geen fatsoenlijk programma volgen (los van de inhoud ervan) om ca 21.00 uur bleef het beeld contnue "hangen" op de TVV zenders is dit ook maar minder storend. Om ca 23.00 uur kon ik weer "normaal" kijken; is het van 21.00 tot 23.00 uur experimenteer uurtjes van C+ ?? Mvg Jan
Gast Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 Lijkt erop dat je kaart in de 'strafmodus' gaat omdat je meer dan 4 sids per 11 seconden gebruikt. Heb je SID limit ingesteld in CCcam? Soms gebeurt het ook dat kaarten bij 3 sids per 11 seconden al in de 'strafmodus' gaan, vraag me niet waarom....
alleenjan Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Geplaatst: 5 december 2012 Beste Herco, Ik heb begrepen dat er met max 3 sids op CCcam gekeken kan worden; nu heeft mijn netwerk in totaal 4 ontvangers (was nog een oude DBox 2 vergeten) maar er staan er hooguit 2 tegelijkertijd aan (DM7000 op standby). Maar als ik de netwerkkabel loskoppel; dan heb ik het probleem ook ?? Ik heb in CCcam een limit van 4 ingesteld (het aantal ontvangers). Mvg Jan
Cobus R Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 Zet hem eens op Ned1 sd voor meer dan 2 uur lang op 1 ontvanger met CCcam 2.3.0 en kijk daar is weer beeld. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen