Boerenjong Geplaatst: 2 december 2012 Geplaatst: 2 december 2012 Met File Zilla probeer ik een DVD bestand ( 4,3 GB) van PC naar externe harde schijf van Dreambox over te brengen. Dit lukt me niet. In het verleden wel File Zilla maakt wel verbindign met Dreambox Ik krijg ook keurig de harde schijf te zien onder hdd in scherm. Echter hij laadt maar iets over . Er is ruimte genoeg op de schijf om complete bestand over te laden De Map is VIDEO_TS met daarin Bup bestanden en .ifo bestanden en .vob bestanden. Grt
Loui (K) Geplaatst: 3 december 2012 Geplaatst: 3 december 2012 En als je het gewoon via netwerk probeert met windows Explorer, daar doe ik het vaak mee als het niet lukt.
Boerenjong Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Geplaatst: 3 december 2012 Nee dat lukt me niet Zou ook niet weten hoe Met File Zilla zou he tmoeten lukken. Is altijd gelukt. Grt
icesat Geplaatst: 3 december 2012 Geplaatst: 3 december 2012 Hier geen problemen met FileZilla. Maar ik gebruik meer Dreambox Control Center (DCC-E2) Misschien box eens volledig opnieuw starten (Dreambox herstarten)
Loui (K) Geplaatst: 3 december 2012 Geplaatst: 3 december 2012 Nee dat lukt me niet Zou ook niet weten hoe Met File Zilla zou he tmoeten lukken. Is altijd gelukt. Grt Ik klik gewoon op netwerk en dan wordt mijn Dreambox weergegeven en ik kies Hdd klaar.
Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2012 Geplaatst: 3 december 2012 is de PC harddisc wel voldoende leeg... / heeft geoeg vrije ruimte? is er een kopieerbeveiligde dvd in het spel? ciao Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Boerenjong Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Geplaatst: 4 december 2012 Allen, Inmiddels het probleem opgelost. Heb de schijf opnieuw geformatteerd. Daarna een herstart en het lukt nu. Bedankt voor de tips. Grt
boomer22 Geplaatst: 4 december 2012 Geplaatst: 4 december 2012 Of ftp://user:password@ipdreambox Mijn geval user:root. Password dm7025 Ipdreambox is lokale netwerk ip van dreambox Wel even bij windows explorer pagina- ftp in verkenner openen
rick8245 Geplaatst: 6 december 2012 Geplaatst: 6 december 2012 is je ipadres van de dreambox nog hetzelfde ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen