Staytuned Geplaatst: 3 december 2012 Geplaatst: 3 december 2012 Goedemorgen, Ik heb voor mijn schoonouders een Sony KDL-40HX750 gekocht Volgens de verkopende (niet nader te noemen) winkel zou deze moeten werken met CD wanneer er een passende CI module met Smartcard geplaatst zou worden. Het doel is om HD te ontvangen en met de Sony afstandsbediening te kunnen werken. Nu zie ik dat er geen COAX aansluiting op zit en dus waarschijnlijk geen HD signaal direct met de Coax vanaf de schotel mogelijk. Dus waarschijnlijk verschillende keuzes. - Tv retourneren en deze hangt eindelijk - Anders aansluiten VRAAG: Is het mogelijk de huidige Philips HD ontvanger via HDMI kabel aan te sluiten en vervolgens deze te synchroniseren oid met de CAM module? (bijv. door 1 extra Smartcard in de CI van de TV te stoppen?) Dit om de TV niet om te hoeven demonteren, retourneren en wel de Sony afstandsbediening te kunnen gebruiken. Ja, zeker omslachtig. Met grote dank voor ieders hulp.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 december 2012 Moderator Geplaatst: 3 december 2012 Deze ontvanger heeft geen DVB-S(2) tuner en kan daardoor geen CanalDigitaal satelliet uitzendingen ontvangen. Je kan wel via een van de HDMI aansluitingen je tuner op de TV aansluiten, maar zal dan met 2 verschillende afstands bedieningen moeten werken. Eventueel kan je een universele afstandsbediening aanleren, maar het blijven extra handelingen om beeld te krijgen. Er zijn echter wel degelijk TV toestellen waarmee je canaldigitaal uitzendingen kunt ontvangen. Ik zou de Sony tv retourneren en omruilen voor een toestel wat aan je wensen voldoet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Staytuned Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Geplaatst: 3 december 2012 Super bedankt voor het snelle antwoord CeesV!
dunhans Geplaatst: 4 december 2012 Geplaatst: 4 december 2012 Erg vervelend zoiets, je had de : Sony KDL-40HX755 (3D-LED Televisie, 400 Hz, DVB-T2/-C2/-S2) Dit model heeft wel een ingebouwde satellietontvanger, bovendien is het gecertificeerd door canaldigitaal. Je kan er een mediaguard ci module, die met de wereldbol erop, of een Aston 1.07 module gebruiken. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen