Ga naar inhoud


Power Electro Save onder OpenPLi3.0?


dvbs

Aanbevolen berichten

ik zie het zo: "start next day" doet niets met de box!!!! Het vertelt enkel aan Electro tot wanneer de dag loopt/ start.

 

 

vb

 

op maandag zet je start 09.00uur en stop op 00.30uur; dus net na middernacht uitgaan en 's morgens in stby gaan of volledig opstarten (afhankelijk van jouw keuze)(en dat hou je zo in de 2 onderstaande gevallen)

 

-als je start next day op 01.00uur zet, dan beschouwt hij 24.59uur als het einde van de maandag en schakelt hij in werkelijkheid op dinsdag (vroege ochtend om 00.30uur uit).

 

-als je start next day op 00.15uur zet, dan beschouwt hij 24.14uur als het einde van de maandag en schakelt hij in werkelijkheid op maandag (vroege ochtend om 00.30uur uit).

 

nu weet ik ook dat het over een ganse week gezien als je elke dag identiek programmeert, het in feite geen verschil maakt!

 

niet evident om zoiets neer te schrijven zenne :cool: !

Hier had ik dus overheen gelezen, maar je gebruikt ook zukke grote letters!

Huib

Dreambox, VU plus ultimo, LG TV (helaas zonder CD module) 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De grote letters , dat is om het sneller terug te vinden :) .

 

Ron, bedankt voor de info!. (ondertussen ben ik wel overgestapt naar een andere image en daaronder werkt het bij mij)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...