dx44 Geplaatst: 3 december 2012 Geplaatst: 3 december 2012 De installatie is voorzien van dual LBN 19 en 23,5 Kanalen zijn opgehaald nadat ik de TV op Sat 19 of 23,5 had afgestemd Dit alles werkt goed, maar moest wel kanalen met de channellist editor van volgorde wijzigen. M.a.w Ned1HD op 1 etc De TV kent naast, Cabel , Sat, ook een CD-TVV-Telsat instelling zodra ik deze instel , vindt ik de volledige lijst van CD en ontvangt alle zenders die op sat 19 worden uitgezonden. Op alle 23,5 zender geeft de tv, service niet beschikbaar. M.a.w de lijst bevat niet de satelliet info. Mijn vraag is wat kan ik doen om de zenders uit die lijst aan een satelliet te koppelen. Scannen is niet de oplossing omdat alle kanalen dan eerst worden verwijderd. Deze lijst word ook niet gezien door samsung channel editor. DX44
MBH10 Geplaatst: 4 december 2012 Geplaatst: 4 december 2012 (aangepast) @dx44. Controleer als je CD-TVV geselecteerd hebt eens je positioner instellingen. Kan het zijn dat de lnb niet (goed) omschakelt van a->b. Volgens mij is dat per voorkeur (sat/CD-TVV) apart in te stellen. Han 4 december 2012 aangepast door MBH10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen