soemaya Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 sinds gister zijn mijn ned. kanalen niet meer te ontvangen... wat moet ik nu doen? heb er totaal geen verstand van... de arabische kanalen heb ik gewoon wel graag help!!!!!!!!!!
soemaya Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Geplaatst: 5 december 2012 thanks gerard voor uw hulp.... er zit helemaal geen kaart in... ik heb net de dreambox geupdated en hij blijft nu hangen in booting stand... wat nu?
mauspartyhouse Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 Geen kaart en toch beeld? Dat kan toch helemaal niet? ET8000
soemaya Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Geplaatst: 5 december 2012 nee er zit echt geen kaart in, is aangesloten op het internet, iniedegeval ik zie geen kaart als ik klepje open doe
Moderator ceesv Geplaatst: 5 december 2012 Moderator Geplaatst: 5 december 2012 Tja, zonder kaart kijken naar de nederlandse zenders gaat legaal niet zonder kaart. Over illegale zaken zoals kijken met behulp van een internet aansluiting wordt hier niet gesproken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten