Ga naar inhoud


Gratis Canal Digital TV kijken.


KlaasAuke

Aanbevolen berichten


Volgensmij is het zo dat je voor 80 euro een smartcard van CD kunt kopen en dan kun je NL1 2 3 en de regionale zenders ontvangen de laatste zijn FTA dus lukt zobiezo wel

Daarna hoef je niks meer te betalen

Als ik het mis heb hoor ik het wel

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ALLEEN een abo op de HD zenders en betaal euro 5 p/mnd

 

Dat is bijna gratis.!!

Heb je dan de publieke en commerciele zenders ook in HD.?

Als dit zo is dan ben je goedkoper uit dan Set Top Box abonnement houders die de publieke zenders in HD ontvangen en de commersielen zenders nog steeds in SD ontvangen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is bijna gratis.!!

Heb je dan de publieke en commerciele zenders ook in HD.?

Als dit zo is dan ben je goedkoper uit dan Set Top Box abonnement houders die de publieke zenders in HD ontvangen en de commersielen zenders nog steeds in SD ontvangen.

 

Nee GEEN sd ALLEEN HD

Dus ook de Commerciele...en discovery enz...

aangepast door SaTJuNK

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste SaTJuNK

Ik weet dat het kan maar alleen maar als je eerst een uitgebreider abonnement hebt met HD als extra en je na je contractperiode je abonnement op gaat zeggen. CanalDigitaal wil je dan graag als klant behouden en gunt je een abonnement van alleen de HD-zenders. Op een andere manier is het echt niet mogelijk volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste SaTJuNK

 

Ik weet dat het kan maar alleen maar als je eerst een uitgebreider abonnement hebt met HD als extra en je na je contractperiode je abonnement op gaat zeggen. CanalDigitaal wil je dan graag als klant behouden en gunt je een abonnement van alleen de HD-zenders. Op een andere manier is het echt niet mogelijk volgens mij.

 

Ik had destijds een topbox abonnement die bijna afliep en nam er het HD pakket bij..

Toen zag ik dat mijn topbox ook weer werd verlengt en daar heb ik toen met succes bezwaar tegen gemaakt,

met als resultaat dat het HP pakket overbleef..

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...