Gast RalbeF Geplaatst: 7 december 2012 Geplaatst: 7 december 2012 Ik heb PLi Helenite op mijn dm7000 geflasht,(Garnet wordt niet meer ondersteund en krijg met geen mogelijkheid beeld op de nederlandse kanalen. Ziet de kaart wel, abb. tot febr.2013. Diverse cams geinstalleerd. Ik ben in het bezit van 2 DM7000, de tweede draait nog steeds op GARNET, en dat gaat probleemloos. Ben altijd tevreden geweest met PLi. Wat mis ik. Rowel
Alventali Geplaatst: 7 december 2012 Geplaatst: 7 december 2012 Is PLI helenite ondertussen niet een oud image? +/- 2007. Waarom niet open pli voor de dm 7000 erop. Te vinden op de website van PLI uiteraard. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Alventali Geplaatst: 7 december 2012 Geplaatst: 7 december 2012 Ow en nog ff voor de duidelijkheid. Je hebt toch niet toevallig een Irdeto smartcard? Zo ja dan zul je die toch om moeten wisselen tegen een seca smartcard. Want Irdeto is ondertussen zo goed als helemaal uitgeschakeld. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast RalbeF Geplaatst: 7 december 2012 Geplaatst: 7 december 2012 Bedankt voor de reactie. Dat zal waarschijnlijk mijn vorgende stap zijn. Ik heb het al opgehaald. Nee ik werk met Seca smartcards, niet met Irdeto..
jeevanhoof Geplaatst: 7 december 2012 Geplaatst: 7 december 2012 hoi, heb je ook cccam geïnstalleerd en geactiveerd anders gaat het niet lukken met je kaart. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen