The Librarian Geplaatst: 7 december 2012 Geplaatst: 7 december 2012 zoals in de titel al staat ben ik op zoek naar de code (4 cijferig) voor de LG lm640s Om de tv met de dreambox remote te kunnen bedienen. Ik heb al een aantal codes voor LG gevonden en getest maar helaas zonder sucses. het lijkt erop dat de 2012 toestellen andere codes gebruiken. Als iemand de juiste code weet laat dan wat van je horen
ronaldsl Geplaatst: 7 december 2012 Geplaatst: 7 december 2012 al op remotecentral.com gekeken ? misschien kun je daar wat vinden. Grt, Ronald
The Librarian Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Geplaatst: 10 december 2012 Gevonden, de code is 0208, het rare is alleen dat niet elke dreambox-remote deze code accepteert..? De remote die ik normaal beneden gebruikte bij de DM en TV pikte deze code dus niet (na het intypen van de code ging de led niet knipperen) De remote van de Dream op de slaapkamer accepteerde de code wel, dus ik heb de remotes omgeruild en alles werkt naar tevredenheid.
dagg Geplaatst: 10 december 2012 Geplaatst: 10 december 2012 (aangepast) Verschillende remotes, verschillende codes en procedures om ze erin te krijgen, zie http://www.dream-multimedia-tv.de/downloadcenter onderaan. 10 december 2012 aangepast door dagg .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen