Ga naar inhoud

Nederlandse en buitenlandse (gecodeerde) zenders op zwart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren (6 december) zijn mijn Nederlandse zenders niet meer zichtbaar. Het signaal is er, BVN doet het, maar geen beeld. Contact genomen met Canaldigitaal na vergeefse pogingen te activeren. Canaldigitaal zegt dat mijn kaart OK is en dat het dus aan de Xtrend moet liggen. Inderdaad lukt het me niet meer om de Franse gecodeerde zenders, waar ik een kaart voor heb te ontvangen. Dat was wel het geval tot een aantal dagen terug.

Mijn conclusie is dus dat het aan de software van de Xtrend moet liggen. Ik heb dus een software update gedaan.Boodschap is: "Pakketlijst vernieuwen" en daarna "No updates available".*

De Xtrend werkt onder Open Pli 2.1, De laatste Enigma update was van 29/9 en de laatste upgrade was van 30/9.;Ik heb de" openpli niet durven upgraden na alle histoires die ik op het forum gehoord heb. En ook omdat ik niet zou weten hoe het moet. Gegeven de hele langzame Internet verbinding die ik hier heb kan ik toch weinig profiteren van alle andere voordelen die deze linux receiver biedt.

Ik wil dus gewoon de Nederlandse televisie kunnen kijken.

Wie helpt me.

Bij voorbaat dank

Bobkat

Geplaatst:

Heb vandaag een 9200 gekocht en daarop openpli3 gezet en kan perfect nl en be zenders ontvangen.

Misschien eens de laatste openpli opzetten !

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

WEl raar heb je de CCcam al eens opnieuw gestart ?

ps het is wel beter om evr te gaan naar pli 3.0

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Yes. Dat was de oplossing. Eenmaal OpenPli 3 geïnstalleerd was Nederland weer zichtbaar en de Franse gecodeerde zenders ook. Moet nou nog eens uitzoeken wat de Cccam is.

Nogmaals bedankt Sat4all Freak en CobusR voor jullie snelle reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...