vensoft Geplaatst: 8 december 2012 Geplaatst: 8 december 2012 Hallo, Weet niet of het aan mij ligt, maar VH-1 en MTV Dance geven geen beeld. Wel normaal signaal. Heb ik een verhuising gemist? Volgens kingofsat kloppen mijn gegevens nog ... iemand een idee?? Jan
pdj Geplaatst: 8 december 2012 Geplaatst: 8 december 2012 (aangepast) Bij mij werken ze gewoon. Er is wel iets veranderd betreffende codering volgens mij. zie kingofsat site. Misschien even opnieuw scannen. 8 december 2012 aangepast door pdj Amiko 7900 SHD Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB uncommited switch spaun SUR 211 F
vensoft Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Geplaatst: 8 december 2012 Hmmm ... snap er niets van, had al opnieuw gescanned, nog eens opnieuw gedaan ... geen verschil geen beeld. Niet dat ik er heel vaak naar kijk, maar toch ... vreemd dat anderen dat niet hebben ... zal nog eens doorzoeken ... Jan
pdj Geplaatst: 8 december 2012 Geplaatst: 8 december 2012 mis je alleen deze 2 zenders. Hoe zit het met MTV Rocks en VH1 Classic. Amiko 7900 SHD Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB uncommited switch spaun SUR 211 F
vensoft Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Geplaatst: 8 december 2012 Die werken gewoon, Imiddels weet ik meer ... zat in een M regel in oscam.dvbapi M: 1817:00006A 0100:00006A #Mapping of CAID 1817 NL Package Had die juist aan gezet omdat anders mijn SD en sommige radio kanelen niet open gaan .... dit zorgt er wel voor dat deze nu op zwat gaan ... Nog maar weer eens net de config sleutelen vrees ik ... Gr, Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen