Ga naar inhoud

Acer 7730G laptop, oranje lampje bij afsluiten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal, Na het installeren van Windows 8, merk ik op dat bij het afsluiten het lampje verandert van blauw in oranje. Kan ik dat ergens aanpassen? In windows 7 bleef het middenste blauwe lampje altijd blauw tijdens het afsluiten. Bij energiebeheer, heb ik al gekozen voor aan/uit knop afsluiten, maar het blijft veranderen van blauw naar oranje tijdens het aflsluiten. Wat me ook opvalt op Sat4all is dat ik geen return kan nemen om deze tekst wat beter te kunnen schikken, alvast bedankt voor een antwoord. Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Het lampje.... welk lampje, waar dient het lampje normaal voor? Waarschijnlijk is de laptop in slaapstand gegaan zodat hij sneller opstart als je hem aanzet. IE10 is niet helemaal compatible met het boardsoftware (eigenlijk andersom ;) ). als je Chrome of Firefox gebruikt heb je geen probleem.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik gebruik zowel Internet Explorer als Firefox, kan ik het in de Firefox instellen zodat de powerknop blauw blijft bij het afsluiten en niet oranje wordt, ik mag kiezen voor geen actie ondernemen of afsluiten maar de powerknop verandert in oranje bij het afsluiten, wel raar allemaal, dus het zou een instelling zijn in de Internet Explorer? Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

De browser keuze heeft te maken met de enter knop in Sat4all, niet met de kleur van het ledje.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen