Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot voor kort schakelden we de doos 's avonds helmaal uit d.m.v. de tuimelschakelaar.

Daar de 7020 HD vanuit die uitstand kennelijk problemen ondervindt met het herkennen van een aangesloten DVB-T stick (2IC-fouten/fenomeen is bekend bij het OpenPLi platform) overweeg ik nu de doos voortaan maar in standby te zetten.

Maar mijn overbezorgde meisje heeft zo haar bedenkingen temeer daar onze honden beneden slapen.

Wat denken jullie: kunnen we dat probleemloos doen of dat is vragen om een brandweerinzet ooit in de toekomst?

Bedankt!

n.b.: welke box heeft overigens geen problemen met een DVB-T stick vanuit totaal uit?

Geplaatst:
Maar mijn overbezorgde meisje heeft zo haar bedenkingen temeer daar onze honden beneden slapen.

Bang dat de honden stiekem s'nachts tv gaan zitten kijken ? :D

Wat denken jullie: kunnen we dat probleemloos doen of dat is vragen om een brandweerinzet ooit in de toekomst?

Als dat de reden is dan kan je beter s'nachts de hoofdschakelaar in de meterkast uitzetten,, er zijn genoeg apparaten in huis de 24/7 aan stroom hangen..

Gewoon standby zetten..

Geplaatst:

Bedankt voor jullie antwoorden.....

@DeBeek: geloof het of niet maar zowel onze Labrador als ruwharige teckel kijken dikwijls gebiologeerd mee vooral bij die Homevideo's waarin honden de hoofdrol hebben

Mijn vrouw sputtert nog steeds tegen maar ik ga jullie advies opvolgen!

Geplaatst:
@DeBeek: geloof het of niet maar zowel onze Labrador als ruwharige teckel kijken dikwijls gebiologeerd mee vooral bij die Homevideo's waarin honden de hoofdrol hebben

Ach heb hier ook een tv junk in de vorm van een hond , ploft gewoon naast je op de bank en tv kijken...

Geplaatst: (aangepast)

Bij mij gaat 'ie elke nacht automatisch op deep stand-by d.m.v. de Electro plugin. en de dag erna automatisch weer op gewoon stand-by als ik van m'n werk kom. Echt heel makkelijk. Ik vond nl dat de box toch nog wel warm bleef in gewoon stand-by.

aangepast door Jan1962

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Geplaatst:

Bij mij gaat 'ie elke nacht automatisch op deep stand-by d.m.v. de Electro plugin. en de dag erna automatisch weer op gewoon stand-by als ik van m'n werk kom. Echt heel makkelijk. Ik vond nl dat de box toch nog wel warm bleef in gewoon stand-by.

Mag ik vragen met welke image je werkt op de 7020HD?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...