Ga naar inhoud


vti 4.24 loopt vast bij installeren cccam


lindberg

Aanbevolen berichten


De CCCAM.conf heb je alleen nodig als je intern wilt sharen, voor normaal kijken is de configfile niet nodig.

 

ja dankjewel wiz is gelukt,en ik had ook beeld op de betaalzenders maar plots was het weg...ppfff

 

lindie

Als dit zo spontaan gebeurd zonder aanwijsbare reden dan is er toch echt iets met het apparaat aan de hand en dan denk ik toch aan een geheugenprobleem.

Wil jij even het geheugen opvragen via

 

VTi - VTi Panel - en dan onderin de 1e pagina Toon Systeemgeheugen Informatie

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op dit moment geen DUO ter beschikking maar het vrij beschikbare geheugen lijkt mij net voldoende terwijl het naar mijn mening niet echt overhoudt.

Misschien dat iemand met een DUO even wil verifiëren of dit voldoende en normaal is.

 

N.B.

Is deze gemeten waarde onmiddellijk na de kale installatie of heb jij hiervoor behalve CCCAM al diversen aandere Plug-in's geladen?

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

nee geen enkele plugin geladen,enkel zelf een kanalen lijst met 21 zenders ( Cd en duits Fta ) samengesteld.

na een smartcard-heractivering bij Cd en herstart van de softcam werkt het image nu precies hetzelfde als het eerder

geinstalleerde openpli.

 

daarmee kan dit item gesloten worden.

Jurgen heeft gelijk als ie zegt dat het niet erg handig is om 2 items te starten die eigenlijk het zelfde probleem behelzen,

dat was niet erg handig van me.

 

bedankt iedereen voor de input en geboden hulp.

 

Grtz Lindie.

 

ps dit image ( vti 4.2.4) toont precies dezelfde zapproblemen als het eerder geplaatste openpli .

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...