Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik heb vroeger nog gehoord of gelezen,dat indertijd commerciële zenders rommelden (wij zeggen foefelen) aan de framerate van een film.waarom? :confused:

vroeger,moest een programma een bepaalde tijd duren,vooraleer ze het mochten (extra) onderbreken voor reclame.blijkbaar waren bepaalde films,net iets te kort,om een extra reclame blok uit te zenden.deze regel,omzeilde men,door de framerate iets te versnellen of te vertragen,waardoor (het lijkte dat) de film langer duurde.dit was soms maar enkele minuten,maar die waren soms net genoeg om extra reclame te geven tijdens die film.blijkbaar zag de gemiddelde filmkijker dit niet,dat ze minimaal aan de framerate prutsten.ik moet wel zeggen,dat mijn bericht dateerde nog voor het digitaal tijdperk,en vraag me nu af,als ze dit nog altijd doen,om ons extra te kunnen bestoken met reclame? :angry:

of gaat dit niet meer met de digitalisering? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

ik denk wel dat dit nog gebeurt, ik gebruik regelmatig de DDdamir plugin om ondertitels bij een film te zetten, bij sommige films lukt het synchroniseren nooit goed.

The key to happiness. Stay away from idiots

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...