Ga naar inhoud


Politievirus


psv

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn tweede pc een politievirus, en dat kan ik met geen mogelijkheid verwijderd krijgen, met windows systeemherstel lukt niet omdat er geen herstelpunten aangemaakt zijn,ik heb toen de tool van hitman-pro.Kickstart erop gezet via de usbstick maar bij c.a. 50% gescandt te hebben slaat mijn pc af,diverse keren opnieuw geprobeerd maar het is steeds hetzelfde de pc slaat af.ik heb toen de tool van avg erop gezet maar idem dito bij c.a. 50% is het over en uit. wat kan hier aan de hand zijn ? G.Jansen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Grote kan

Hallo, het is opgelost heb met HitmanPro in veilige modus (niet met de tool HitmanPro.Kickstart) gescand, en het programma heeft het virus gedecteerd en in quarantaine geplaatst. m.vr.gr. G.Jansen :D

Grote kans dat er meer rotzooi op je pc zit. Deze Ukash virus haalt meer virussen ( trojan horse ) binnen.

ik gebruik meestal eerst Kasperky rescue disk 10 ( Met de cd op gaan starten ). Is linux, dus windows wordt dan niet opgestart.

Daarna gebruik ik Combofix, gevolgd door diverse virus scans, online virus scanners.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
Gast Koffieshop

Die politie virus = mallware is heel gemakelijk te onderhandelen

 

een HELPdesk van een bepaalde anti virus en PC in safe modus starten

 

Die politie virus = groep hackers die geld aftroggelen , slimme hackers

 

Mensen bescherm je PC goed , je weet nooit wat je tegen komt in deze web wereld , BE CAREFULL :)!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...