Ga naar inhoud

Bestaan er ook clones van de xtrend receivers?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

misschien rare vraag mmar zijn er eigenlijk wel Xtrend in clone ik wil er een kopen maar wil zeker geen clone.

waar moet ik op letten

gr frans

aangepast door Michel
zeer onduidelijke onderwerptitel

Geplaatst:

misschien rare vraag mmar zijn er eigenlijk wel Xtrend in clone ik wil er een kopen maar wil zeker geen clone.

waar moet ik op letten

gr frans

Eerlijk gezegd heb ik er nog niet van gehoord wel benelux versie en duitse versie maar dat schijnt met hbbtv te maken te hebben .

Ik ben er tervreden mee heb de 9000 de 6500 en de 5000 heerlijk satbiele ontvangers oja als er een koopt niet gelijk je bootloader vervangen hoor gewoon pli 3.0 erop en draaien..

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik heb hier nieuwe et 4000 met als het goed open pli erop maar krijg helemaal geen beeld alleen groen lampje !

of moet ik de pli opnieuw installeren ?

frans

Geplaatst:

je kunt wel sommige modellen tegen kommen onder de naam clarke-tech, en atlanta dit zijn geen clone's maar deze produceren de zelfde modellen onder hun eigen naam.

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Geplaatst:

Staan de instellingen in het menu van de decoder wel goed ? en anders sluit hem eens aan via scart en kijk dan even maar het makkelijkste is gewoon flashen met de laatste image en kijk dan eens wat hij doet.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Alleen een groen lampje? Wel je tv aanzetten, nee flauw grapje. Sinds 3 weken heb ik naast mijn et9200 ook een et 4000 gekocht en die had hetzelfde euvel. Van de Open pli site heb ik de nieuwste pli 3.0 gehaald, (let op de juiste uitvoering) en hij doet het perfect. Let op bij het flashen dat je het bovenste knopje indrukt naast de kaartlezer. Er gaan dan 3 ledjes branden als teken dat er geflasht wordt. En in minuten is het gedaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...