Ga naar inhoud


samsung blijft hangen


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een smasung 9500 (gepatcht) met goldcard.

Tijdens het zappen blijft deze echter iedere keer vast, mijn vraag is : wat is het probleem of moet ik andere files gebruiken.

Ik heb nu files van boris.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk is dit steeds hetzelfde kanaal. Ik raad aan om hier erg sterk op te letten. Er is namelijk een transponder op astra waar de Samsung, met een firmware die ouder is dan 1.24, problemen mee heeft. Als je eenmaal weet welk kanaal het is, kun je er ook achter komen welke transponder het is. Ik raad aan, als je een gepatchte firmware nodig hebt, om alle zenders van die transponder te wissen. Dit kan eenvoudig in het channal organisation menu en dan delete transponder. Je ziet dan meteen in het rechterscherm welke zenders je allemaal wist. Je mist dan een kanaal of 5, die je waarschijnlijk toch nooit kijkt, maar je hebt geen vastloper meer.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

liep bij mij constant vast op de nieuwe cine kanalen in het absat pakket op 12640V..dan weer een 0 op het display,dan weer een 3 of een 2...

Iemand enig idee waar die getalsmatige foutmeldingen voor staan?

0 staat voor?

2 staat voor?

3 staat voor?

 

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij bleef die ook hangen dat was bij Euronews

ik heb toen het kanaal gewist en het was over geen vastloper meer gehad in die vorm.

Ik heb nu een ander probleem zit je tekijken en dan komt het je zapt door weg beeld je gaat terug naar het vorige kanaal ook pleite.

Ik moet dan eerst de ontvanger een harde reset geven de hoofd schakelaar aan en uit dan heb ik weer beeld.

 

Nog een probleem.

Bij sommige zenders geen geluid als ik de letwel orginele kaart van c+

in de magic module stop.

stop ik deze in de kaartlezer van de ontvanger is het geluid er wel.

 

gr,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat me raden, je hebt geen geluid bij animal, discovery en national geographic!!

 

De oplossing is simpel. Zet in de MM de tetra software. Het enige verschil met Penta die je waarschijnlijk nu hebt is viaccess, maar dat is niet erg want die pakt hij al intern. Viacces werkt dus gewoon met een fun in de MM die gevuld is met Tetra

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Boss

 

Ik weet dat op de astra een franse provider zit die stoorsignalen uitzend.

Deze moet je hand matig verwijderen.

Hoe deze heet weet ik helaas niet, dit kan een redene zijn.

 

Groetjes Marcel [color:"red"] [/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...