Ga naar inhoud

Hoe krijg ik Mgcam 1.38 werkend in orginele Dmm image

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een vraagje, Ik weet hoe je een Cccam 2.30 werkend krijgt in de Dmm image maar ik krijg het niet voor elkaar om Mgcam 1.38 werkend te krijgen. Het gaat hier om de HbbTV image van Dmm. wie helpt mij even opweg.

Geplaatst: (aangepast)

Deze vraag is eigenlijk overbodig wat mij betreft mag het verwijderd worden, ik ben er al uit ik had Gemini3 wizard over het hoofd gezien daar zit alles in. Ook Mgcam 1.38.En het werkt.

aangepast door Loui (K)

^^^ Precies. dmv Gemini plugin kan je manueel externe softcam feed plugin installeren, met keuze uit een berg softcams. (zie IHAD forum voor bron info)

Hier directe link naar topic waar Softcam feed plugin staat voor GeminiPlugin(die werkt op OpenDreambox).

aangepast door Jeroensky
Geplaatst:

Loui: bedoel je met de originele Dream firmware de release 3.2.4. van begin november?

En zo ja, wat zijn je bevindingen daarmee?

Hoe is de beeldkwaliteit van SD? (die vind ik namelijk enigszins teleurstellend in OpenPLi)

Bedankt voor het delen van je kennis/ervaring!

Geplaatst:

De beeld kwaliteit is prima, maar dat is bij mij met Pli ook zo daar zie ik geen verschil. Verder vind ik dat HbbTv Testsuite niet erg handig je kan niet lekker door het menu bladeren alles gaat erg traag. verder werkt de image prima.

Loui: bedoel je met de originele Dream firmware de release 3.2.4. van begin november?

Wow, dat is old school 1.6.

Probeer eens OE2.0.0/opendreambox. is originele Dream Multimedia beta, staat op dreamboxupdate.

Dan gebruik je ten minste originele uptodate Dream Multimedia drivers/software. (Geminiplugin is ook voor oe2.0, gebruik de geminiwizard daarvoor)

aangepast door Jeroensky
Geplaatst:

Wow, dat is old school 1.6.

Probeer eens OE2.0.0/opendreambox. is originele Dream Multimedia beta, staat op dreamboxupdate.

Dan gebruik je ten minste originele uptodate Dream Multimedia drivers/software. (Geminiplugin is ook voor oe2.0, gebruik de geminiwizard daarvoor)

Daar werk ik ook mee af en toe zoals vanmorgen even, Alles geüpdate, Maar nu staat Open pli er weer op mijn stiefdochter wil ook kijken vandaag hihihi.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...